"Semulia-mulia manusia ialah orang yang mempunyai adab yang merendah diri ketika berkedudukan tinggi, memaaf ketika berdaya membalas dan bersikap adil ketika kuat." ~ Khalifah Abdul Malik Marwan

Friday, June 29, 2012

1st GiveAway .:: Memori Terindah ::. by haryatifaizal


Assalamualaikum....selamat sejahtera..jumpa lagi...hari jumaat penghulu segala hari .....hari nie mulakan dengan 1st n3 join GA lagi.....

x de n3.....bila x de n3...join mana² GA...so..otomatik kita ada n3 ok...! jom join...!! nak join klik kat banner bawah nie .... 

syaratnya ? x susah pun...mudah saje....~ saje-saje nak memeriahkan dunia bloging nie kan...hari² duk kuar gmba makanan jer....kang ada orng kata boring plak !! ~ tp...i x boring...hehe...jap lagi nak kuarkan gamba kuih bakar pandan eh....tggguuuuu........~eh eh..ada ke orng nak tgguuuuu  .....~~ x kisah lah...!! /hmm



Due datenya ~~ 30 Jun 2012 jam 10-00 malam ok......../hmm.....sempat lagi.....last minute nih !!

n3 nie tuan empunya diri Haryati ~ buat sbb kira nak sambut usia blognya 
kira anibesry blognya...pastu + dengan besday Haryati yg jatuh pada bulan jun juga...

so pada Haryati ~ hepi besday n hepy anivesary utk blog ye... =D>

pada yg berminat nak join ( hadiah x tau lagi..~ x kisah la bab hadiah tu kan...) 
 sila klik kat banner ye...atau 

klik SINI pun ok...

atau kalau nak hadiah besor kan...meh join SINI jugak....manyak hadiah woooooo....ohsem !!!

/bye


2 comments:

Norzie hany said...

Good luck dear.

Asyifa Mustaffa said...

hehe...saje2 jer ni...thx...:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...