"Semulia-mulia manusia ialah orang yang mempunyai adab yang merendah diri ketika berkedudukan tinggi, memaaf ketika berdaya membalas dan bersikap adil ketika kuat." ~ Khalifah Abdul Malik Marwan

Thursday, June 28, 2012

~ Ibu Versatil ~

Alkisahnya semalam x dok keje deh..........pas tu dpt emel dri drypers.....



biasa la dah jadi ahli drypers nie.....bnyk kali ler pulak drypers anta berita terkini dari diaorng...dan sebab x dok keje...klik ler c2...memain ngan kuiznya....dan hasilnya .....hehe...



Hebat !
Anda adalah 

IBU VERSATIL !

perggghhhh ! ye la kut gaknya.....hehe....:P

sebelum abis baca nie kan....

KLIK SINI eh....

TQ.

:)


4 comments:

Tina Othman said...

yeay bestnya

tapi anak saya tak guna drypers dah, kebocoran, sebab skrg dia makin lama makin nipis tapi harga makin mahal

Asyifa Mustaffa said...

ha'ah..skrng makin sikit dlm packingnya...pastu harga mhal...! pun tgh jimat pakai CD jer skang nie....tp sbb da lama join club nie...carry on je la...:)

inahar ali said...

salam asyifa..sebaik dh bertahun2 x beli pampers sejak anak2 dh besor nih..x la pening kepala nk pilih jenama yg sesuai..hehe!

Asyifa Mustaffa said...

w'salam kak...
huhuhu....untung ler anak akak dah besor2...
sy baru jer nak membesorkan anak2 .....hehe....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...