"Semulia-mulia manusia ialah orang yang mempunyai adab yang merendah diri ketika berkedudukan tinggi, memaaf ketika berdaya membalas dan bersikap adil ketika kuat." ~ Khalifah Abdul Malik Marwan

Tuesday, July 3, 2012

Buzy buat bende nie...


tgh dok godek bende nie....

buat bnyk².....senang dikemudian hari..... :D


sape nak order...

jgn segan jgn malu...ode jer....

ciz tat aneka perisa  ~ blueberry @ kiwi @ strawberry....

sms no 0136693984...

ok dah .....sebelum habis tu....KLIK SINI dulu eh....

/bye



15 comments:

Azie said...

Syifa, buat banyak banyak ya. Simpan. Ada order, terus jalan jer

:: Mrs.Eady :: said...

woww!!

Norzie hany said...

Buat banyak2,simpan.best idea.

Ummiakid @ lily said...

rajinnye Syifa...akak x terbuat lagi mende ni...asal nak buat...malas datang...asal tak nak buat...rajin memikir...tapi bila nak buat...malas balik...penyudahnya...makan jer malas tu sampai kenyang kan...heehee...

jual shell kosong tak..? kalau jual nak order...

Asmara said...

cantik elok je kejadiannya. saya buat mesti kdg2 ada yg tertebal. hehe..

Amie said...

Lawanya.... memang betul tu Asyifa, buat banyak, simpan untuk kegunaan bila diperlukan...

Nuwairani Ismail said...

kirenye tart shell ni tahan berapa lama ye kalau simpan?

Asyifa Mustaffa said...

ye kak..senang..:)

Asyifa Mustaffa said...

:)

Asyifa Mustaffa said...

ha'ah...senang nak guna bila2...:)

Asyifa Mustaffa said...

jual jer klau akak dekat....! hehe...klau jauh tu mmg ssh la kak...kang klau antar nnti pecah2 plak....buat je la kak...slow2 ler...:)

Asyifa Mustaffa said...

ada juga yg tebalnya bila pnggang dah rasa letih.....:)

Asyifa Mustaffa said...

tq kak...betul2...:)

Asyifa Mustaffa said...

tahannya mcm biskut2 raya tu....tp x slalu pun dpt smpn lama...msti cpt jer abisnya...klau dah ada tu...asik nak buat je lah...

Mamasya said...

Salam Asyifa. Elok jadinya tat shell tu....senangkan buat byk2 simpan utk org order.
akk dah lama tak buat tat...hari tu buat rapuh sgt kulitnya..
tk ya wish tahniah..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...