"Semulia-mulia manusia ialah orang yang mempunyai adab yang merendah diri ketika berkedudukan tinggi, memaaf ketika berdaya membalas dan bersikap adil ketika kuat." ~ Khalifah Abdul Malik Marwan

Wednesday, August 1, 2012

WW ~ 11 ~ Iftar today

Menu tersangat lah simpel nya berbuka hari nie...
resepinya update kemudian...
tayang gambor ler dulu...:D


Ayam percik putih
kuahnya terlebih pekat la pulak....


Ayam goreng kunyit


Puding wit kastard sos buah koktail

resepi update kemudian la...
penat sikit ni...........

/sweat


13 comments:

Qasey Honey said...

ni nk bg org geram2 dulu ehhh...hihi

Asyifa Mustaffa said...

QH : geram2 manja je...hehe...

Ann Ishak said...

puding with kastard sos tu sedappppp la...nak menitik air liur nih :)

Asmara said...

Seronok bulan puasa boleh mkn sedap2. Hihi..

Tina Othman said...

pergh, menu ayam nampaknya ye

Bicara Kak Noor said...

dah geram tahap gaban ni Syifa sbb tk dpt makan heee simple pun sodapppppp

ijayuji said...

Salam syifaa! Gud morningggg!!! Ayam percik kelantan style eak kuah putih gituuu tp akak tergudabdgn puding yg berkuah ituuuu akak mmg antu puding yg ada kuah2 gini kdg resepi puding biasa yg takde kuah pun akak mmg rajin sgt nk buat kuah dia tu ehehe...

zila norazila said...

wahhh sedapp2 semuanya..akk dh lama nk wt ayam percik..tp x terbuat jew..hehhee puding pun nmpak sedapp sgt tue:)

ummiakid-lily said...

suke²...tgk gambar nak bagi ngences dulu ehh...penuh atas keyboard dh ni Syifa...sape nak lap..???

Suka tgk puding tu...ngancam jiwa raga aii tau...

Nieza said...

semuanya nampak sedap...selamat berpuasa:)

Amie said...

Simpel bukan sebarang simple nih... simple yang sungguh menggoda selera!

Mamasya said...

Salam Syifa.dtg dapur Syifa tengok menu apa terhidang....ada ayam percik..puding..sedapppnya...

kak ina kl said...

salam..ayam percik dan puding nampak sedap.

Dah lama tak makan wadai kepeng aka putri mandi. kalau stail orang melaka kami letak kelapa parut muda sikit kat dalam..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...