"Semulia-mulia manusia ialah orang yang mempunyai adab yang merendah diri ketika berkedudukan tinggi, memaaf ketika berdaya membalas dan bersikap adil ketika kuat." ~ Khalifah Abdul Malik Marwan

Thursday, September 20, 2012

Ermmmm....x tau nama pokok bunga nie ^__*

Assalamualaikum.........selamat sejahtera....lama ye x buat n3...jadi hari nie tuan rumah dtang nak kemas²...dan sapu sapu habuk dan sawang,  pastu...nak letak bunga nie pulak.....biar di tinggal lama pun....rumah kecik sy nie nnti nmpk beseri je......ye tak ? ye kan aje eh.... :D

bunga ni....x tau nama ke hapenya nie....sape yg tau meh le bg tau....yg sy tau nya....bunga nie my luvly biras (K.Ina)  dok kat Bt Gajah tu yg bagi,....dia nak bagi....ambik je la.....berpindah la bunga nie dari Perak ke N9...masa ambiknya...pokok bunga ni kecik lagi...K.Ina pun dok tau bunganya kaler apa...~~ to K.Ina...thx ye...bunga nie menambah seri rumah kecik sy....:)

Ini la rupanya pokok bunga tu....silakan cuci mata dari tangan yg x berapa nak pro shoot pic nie....main taram je nie....x dak edit edit punya.....malas makin menjalar nie.....layan eh.....


bunga x tau namanya....huhuhu...







Sekian saje persembahan bunga yg x seberapanya nie..........harapnya bole mnyerikan 'rumah kecik' nie ....:) ada masa jumpa lagi.............daaaaaaa....

:) :) Assalamualaikum :) :)


7 comments:

zila norazila said...

salam syg syifa,
amboiidh lama menyepi..ttba ada bunga jer yer..aah la kan berseri2 bunga tue..akk rasa mcm bunga kemboja pink..tp x tau la special name dia.. pic ttp cantik tue..:)

Mas Sani said...

Kemboja namanya, tp x taulah kalo lain nama sbrnya hihihi... Sgt cntik, terang dan jelas piccas tu :-)

Rohah said...

salam shifa...cantekkksss sangat.. sbb akak suka bunga bungaan..menenangkan jiwa..alhamdulillah..

mama sara nur said...

assalam Syifa
cantik suka tgk bunga-bungaan tgh kembang gini...tenang je
akk panggil bunga kemboja ni kat rumah kakak sulong keliling dia tanam he he pagi2 cantik sgt sb kalernya pun cantik kan

Marsita yahya said...

Salam Syifa,
jengah dan tinggal jejak...cantik bunga...jgn lupa follow ya...

Mamasya said...

Aslmkum Asyifa.pokok bunga kembojakan...biasa bunga putih...ni pink cantik...

Asyifa Mustaffa said...

tq semua...bru tau namanya kemboja...:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...