"Semulia-mulia manusia ialah orang yang mempunyai adab yang merendah diri ketika berkedudukan tinggi, memaaf ketika berdaya membalas dan bersikap adil ketika kuat." ~ Khalifah Abdul Malik Marwan

Tuesday, October 30, 2012

Hazim n Aisyah


X de tujuan....:D 

lama x berupdate blog nie....
jdi...dri terbiar lama sngt....ini la yg mampu di buat n3...

saje tayang gambar budak berdua nie....Hazim n little girl Aisyah....
Aisyah ~ bru 3 bln umurnya....
Hazim panggil Ecah....hahaha....n kdang2 lgi singkat...Cah je...:D

" sama x rupa kami ?? " 


sehabis daya nak dukung Aisyah yg agak 'semangat' nie... !!!
dia nak...bgi kan aje dia pegang....

Hazim ~~ ada talent jdi abang yg penyayang.....hehehe....
sebab dia suka mengulit dak kecik nie....


Aisyah cuba mengacau abang Hazim tdo....
bila Aisyah tdo...Hazim pulak dok cium² pipi mungil dia tu........

layan kan ajeeee.............:D


12 comments:

Bicara Kak Noor said...

salam Syifa
cute nya dua2 tu pun mmg ada iras2 lah adik beradik kan esuk2 Aishah mesti pandai masak macam Chah jugak kan heee kalau tak pun macam mummy dia

Rohah said...

comelnya dua2 ni..geram..

Asyifa Mustaffa said...

K.Noor : alahai kak...lupa nak mention....aisyah anak sedara...merangkap sepupu Hazim....hehe...


Kak Rohah : comey cam ibu2 dia...hua3.....lain2 ibu ni kak, bapaknya pun lain2.........:)

inahar ali said...

amboi tomeinye dua2 anak asyifa nih.. lagi2 si ecah tu kemain pandai bergaya..hehe!

JaSSNaNi said...

seronoknye tengok 2 budak comel itu.. geram sangat.. :)

Kesuma Angsana said...

suka tgk pic budak2 kecik mcm ni!

Qasey Honey said...

gerammnya tgk bdk bdua tu...rasa mcm nk dcubit2 pipitnya tu..

zila norazila said...

syifa..
meh kasi kat akk sorang..he hhee dah lama x jaga baby kecik..kasi yg ecah tue..owhh sorg tu ank sedara erk..tp kulit memasing bersih jew..:)

~ yus ~ said...

dua2 pun comel...

Kakzakie said...

Itulah kalau tak ada mood nak buat N3 tepek aje gambar si comel dua nie. Tengok anak-anak comel macam ni macam jadi terapi kan.. kakak memang suka.

hazila said...

Geramnya tengok mata adik yang bulat tu....

Nur-nba said...

Alahai comelnya Aisyah..geram tengok pipinya..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...