"Semulia-mulia manusia ialah orang yang mempunyai adab yang merendah diri ketika berkedudukan tinggi, memaaf ketika berdaya membalas dan bersikap adil ketika kuat." ~ Khalifah Abdul Malik Marwan

Monday, December 17, 2012

Ke Sini Lagi ~ Cameron Highlands

Assalamualaikum.........selamat sejahtera....

cuti minggu lepas ~ kami menuju ke sini lagi ..........:D ... , tdk bermalam di sana... balik hari saje ( stay umh sedara di perak) .... sebab tahun lepas dah penah tido kan...jdi kali nie...pegi hari .....layan gmbr skit dulu....kemudian lah kite story mory k..........:D ~ nnti bila ada time....






X sah kan...kalau datang sini x makan bende2 yg berasaskan stobery nie.....:)


15 comments:

Mas Sani said...

lama dh x jejak kaki ke situ...syok ek kesane sbb syr n buah2an dia segar2 :)

Asyifa Mustaffa said...

Mas Sani ~ syok le...tp x syoknya cuacanya tu....

tun_telani said...

terliur!! terliur!!!
xpenah smp cameron sbb jauh ngat dr terengganu. tp suasana dia sama ngan kundasang. suka tmpt sejuk2 area2 gunung ^^

Asyifa Mustaffa said...

Tun ~ orng kata Kundasang lgi best dri cameron...trngin gak nak ke sana....hehe...

Amie said...

Dah lebih 20 tahun tak pi CH... tapi Kundasang setiap tahun mesti pergi...

mama sara nur said...

assalam
seronok sejuk disini dan tenang tgk pokok teh menhijau tu

Asyifa Mustaffa said...

K.Amie ~ lama tu...sy pgi thun lepas...pastu pgi plak thun nie pun dah mcm2 yg berubahnya kak....
klau sy duk sana pun...mmg selalu la kut ke kundasang tu...hehe....teringin gak nak pgi....


Mamasaranur ~ bole le...tenang2 pikiran....:)

khairiah khaizu said...

Salam,
bestnya dpt pergi CH,tapi sya tak blh nk pergi saya nti mabuk teruk....dh 2x pergi mabuk teruk smpai lembik badan.....:(

Asyifa Mustaffa said...

khairiah ~ ala kesiannya.....myb jlan nak keatas tu la ye yg buat akak mabuk kut.....next time bole cuba lgi tu....:-)

Diana said...

Rindu nak pergi CH lagi..
Saya pun tiap-tiap tahun wajib lah ke CH... Untuk 2013, dah terasa-rasa nak plan ke sana nih..tapi tak tahu la biler... Harap-harap ada la rezeki..

Terliurnyer tengok makanan-makanan tu.... :-)

inazamri said...

jelesnya bila tgk rakan2 blogger ramai cuti2 ke sini.Kita ni dok dekat pun dah lama tak pegi ni.rasanya dah 2 thn tak jejak.Harapnye adalah kesempatan dlm cuti sklh yg tggal 2 mggu je ni.

Asyifa Mustaffa said...

Diana ~ insyallah ada timenya tu...:)


Inazamri ~ biasa camtu la..orng yg duk dekat2 nie....mmg jarang la pginya...selalu orng tang jauh aje yg rajinnya kak...hehe....

zila norazila said...

aritu akk nk kesini x kesampaian..bestnya ..dh lama x pergi..

Asyifa Mustaffa said...

k.zila ~ next time bole pgi lgi kak.....tp klau cuti skolah....adoi...klau bole nak elak....mmg nak elak je....bnyk keta la kak....jem skit.....

Kesuma Angsana said...

sedapnyer, tq share resepi ye

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...