"Semulia-mulia manusia ialah orang yang mempunyai adab yang merendah diri ketika berkedudukan tinggi, memaaf ketika berdaya membalas dan bersikap adil ketika kuat." ~ Khalifah Abdul Malik Marwan

Wednesday, January 2, 2013

Rabu hari nie.......:)

Assalamualaikum & Selamat sejahtera........:)

Hari nie 1st day sesi persekolahan utk tahun 2013 bermula.........rata2, x kira emak ayah dok up status kat pesbuk pasal anak2 yg baru nak masuk skolah......upload pic yg mcm2 pesen gaya anak utk hari pertama nie....

Hari nie gak Athirah n Hadif 1st day skolah.... malam suh tido awal x bole nak lelap....pagi nie bangun tido mood baik2 saje  ~ sebab 1st day kan...teruja lah nak jumpa kengkawan yg dah sebulan x jumpa tu.... + sebab mood baju baru semua...........ermmm biasala budak2.... ibunya pun penah gak mood gitu zaman skolah dulu...........hehe....:D . Hadif plak 1st day skolah...... ok je tgk dia...excited telebey.... !

nie gamba dulu2 ~ tahun 2011 kkk mula sekolah SINI ~ skrng dah darjah 3....kejap btul rasanya.....

Hazim ~ mood x berapa nak best ! bangun tido sunyi !!! hampir sebulan kan bangun tido bole main dgn abng  ngan kkk.... hari nie dia kesunyian..........huhuhu....sian dia.... ibu pun boring gak, rumah rasa sunyi pagi nie... huhuhu....



jom join GA sy di SINI

9 comments:

Kakcik Nur said...

Rabu ke? Kakcik ingat hari ini hari Selasa...

fatin amalina husna said...

kesian hazim..mesti dya kat umah x sabar abg dan kakaknya pulang..=)

Nooriah Abdullah said...

akak ingat isnin sbb baru start skolah heee kesian kan hazim tu sabo mama kan ada heee

Chekgu Azrine said...

Samala kita..hehe..anak2 ada kt rumah bising jgk..bila derang dh sek..mula rasa sangat sunyi..blm get used lg kot..

Marsita yahya said...

anak akak lak susah nak lolap mlm tadi sbb cuti dah biasa tidur lewat

Amie said...

Keliru hari pertama persekolahan... ingatkan hari ni Isnin...

Qasey Honey said...

mmg sgt keliru..dlu2 zaman kita sekolah mesti stat hri isnin jugakkn..xmcm skrg..

gud luck!!

zila norazila said...

Ank akk dh mngah 2 thn ne..tringt zamn dia sk ren best jew time tue.

Asyifa Mustaffa said...

kak cik ~ ye...:)


fatin ~ ha'ah...smua bende buat da boring...


K.Noor ~ ibunya x sama ngan abang ngan kkk...x bole ajak main2..klau nak main pun kjap je...bnyk keje lain nak buat....hehe...


Azzrine ~ ye kak...klau duk umh kita tgk cam serabut je...ngan rumh besepah lgi....tp bila x de mmg sunyi.....huhuhu...


kak Marsita ~ sama la ngan diaorng kak...sbb biasa tdo lmbt...+ mlm tu kepala dok pikir nak skolah..lgi la x bole nak tdo....


k.Amie ~ kan...! biasa start senin...:)


QH ~ skrng zaman lain dah...:)


K.Zila ~ kan...sek men nie da bole buat smua sndiri kan...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...