"Semulia-mulia manusia ialah orang yang mempunyai adab yang merendah diri ketika berkedudukan tinggi, memaaf ketika berdaya membalas dan bersikap adil ketika kuat." ~ Khalifah Abdul Malik Marwan

Tuesday, February 5, 2013

CS6 photoshop ~ pening giler....!

Assalamualaikum.........& selamat sejahtera....selamat pagi..........:)

Hari nie cuaca mendung lagi.....skrng pun hujan renyai lagi kat luar....dlm umh nie pun gelap jer....

sebelum dok melayan bende lain jap.....nak study balik bende alah nie....lama dah x tukar watermark...tetiba ari nie cam terajin balik nak godek mende nie....:D

nape gelap itam jer nie...huhuhu...nie le software adobe phothoshop....dulu guna CS3...sekali my brother kasi upgrade CS6...terus x berusik dah mende alah nie.....sakit hati pun ada..sebab bnyk function yg da bertukar....adoiii...tu yg ambik masa nak membelek....bila da ambik masa tu....malas je la yg bnyknya....huhuu....

sebab nak belek hari nie...sebab dah bosan ngan watermark2 yg sedia ada....hehehe....balik2 dok tgk pesen ngan tulisan gaya gitu jer.....mcm nak betukar angin plak.........:D

header kat atas tu...tggu masa kasi tukar....pun bosan gak bila dia statik ngan kaler mcm tu.....bnyk bende kena blaja nie....huhuhu....

betul la...klau ilmu lama ditinggalkan....diperap x disebarkan....gini la jadinya....

sama la cam dunia masak masak ok....jgn ler kedekut ilmu....bab2 resepi tu ~ klau ada yg best tu..share je ...x kan kemana punya....betul kan...?

dah...meh godek mende nie...harapnya dpt siap skit hari ni.....~ nnti klau ptng fre bru BW....ada keje skit...^__^

daaaaa......



3 comments:

Seri Kandi Tanah Jauhar said...

Salam, Syifa..

Syifa, kenapa entry cream puff tu akak tak bleh nak scroll smpi bawah???

Asyifa Mustaffa said...

K.Seri ~ ye ke ? sy tgk ok plak...line x ok kut...

Kesuma Angsana said...

tq singgah blog KA ye

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...