"Semulia-mulia manusia ialah orang yang mempunyai adab yang merendah diri ketika berkedudukan tinggi, memaaf ketika berdaya membalas dan bersikap adil ketika kuat." ~ Khalifah Abdul Malik Marwan

Sunday, February 17, 2013

cuti CNY hazim gunting rambut....

Assalamualaikum....& selamat sejahtera.

da berapa hari x berupdate...n3 lepas pun autopublish.....

kengkonon dah azam x nak biarkan blog nie bersawang....

last2 blik dri kg cuti CNY aritu.....mmg dah mcm malas plak nak updatenya.....huhuhu....

malas nak panjang2kan cite....kite tepek gambar jelah...


hazim sudah botak !

kalau kat umh....ayahnya nak guntingkan...konpem menangis nangis mcm orng kena dera !

ni blik kg aritu kena gunting kat pakciknya ~ diam x melawan ! 

1 lgi sebab nak gunting ~ sebab pakciknya dok sogok dgn segala mcm bende...nak bwak jenjalan naik moto...hazim bab naik moto....mmg suka !!!

cuma tetunduk tunduk je menahan geli mesin gunting...

ibu pun rasa 'amannnnn' jerrrr tgk bila rambut hazim yg panjang dah selamat menyembah bumi..............:D


10 comments:

zana fahmi said...

Gitulah budak2 ni Asyifa, mesti nak org lain baru dia menurut kata. Dah hensem la ye gunting rambut tu..

mama ila said...

dah lain lah muka hazim...hehehe..nampak matured =)

Amie said...

wah! hensem dah dia...

mama sara nur said...

assalam Syifa
emsemmm dah he hee
kalu anak2 akak pulak lain mcmanapun nak mama yg guntingkan rambut tu
si abang sanggup tunggu mama je biarpun panjang he heee jgnlah nak g kedai abahnya pun tak mau

Mamasya said...

Slmt hujung minggu Syifa
Hazim dah hencem...budak2 biasa gitukan...org lain guntingkan rambut mmg diam.

azieazah said...

Baru lah hensem, ye dak?

inazamri said...

akak skrg ni jd pemalas sgt nak update blog.nak buka blog sdiri tgk pun malas.hr ni nk gi jenguk kawan2 je niatnya

Kesuma Angsana said...

tpi maintain comey je hehehe

Kakzakie said...

Rambut panjang ke pendik tetap comel juga...

Asyifa Mustaffa said...

K.Zana ~ bebudak kak....


Mama Ila ~ ish...matured terus yek...:)


K.Amie ~ hehe...


Mama Sara ~ bwak kedai pun penah kak...ddk atas seat tu...da ngamuk...cmne..?


Mamasya ~ ye la kak...budak2 kan..


K.Azie ~ hehe...encem suda....:)


K.Ina ~ mood bru abis cuti...gitu la...


KA ~ :)


K.Zakie ~ panjang2 x bole sngt kak...ibu dia yg serabut rasanya....:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...