"Semulia-mulia manusia ialah orang yang mempunyai adab yang merendah diri ketika berkedudukan tinggi, memaaf ketika berdaya membalas dan bersikap adil ketika kuat." ~ Khalifah Abdul Malik Marwan

Friday, February 8, 2013

sebab lapar....

Assalamualaikum selmat sejahtera

bekpes pagi cuaca yg mendung 


x yah nak posing sangat la kan.....snap gitu je....!

cekodok kosong buta gitu je....sebab lapar sngt....

dok bw tdi....asik tgk gmba kek....gmba kuih muih..gmbar kari ikan k.lina pg tu...

sungguh buat makin lapar...

p dapur....biskut tadak....roti pun tadak....nasi pun abis...lau x bole goreng...

mlm tadi sakit perut plak...ntah silap mkn apa....sempat minum secawan susu panas je sblm tido.....

mood nk mkan...x de...nie yg buat kebulur time pepagi ni....

nie pun dah alhamdulillah.....

da abis 1/2 pun....hihi...


11 comments:

:: Mrs.Eady :: said...

agagagaga...cekodok kosong pun kalo mkn mase panas sedap oooo!!!

nea lopah said...

kosong kosong kosong....nyanyi lagu najwa latif pulak..hahaha

Seri Kandi Tanah Jauhar said...

haaaa.. SK kalu lapar memang benda macam nilah yg terbayang dalam fikiran, hehe

Yanna_Lie said...

kak.. klu dh lapar... ckodok kong pun sedappp... mkn panas2.. cicah ngn sos cili pun ngam.... nyam3

Kesuma Angsana said...

ini pun dah kira sedap ni ! hehehe

inahar ali said...

mmg betui..akak pun suka goreng cengkodok kosong cuma tambah telur & garam jek lam adunan tepung tu pastu cicah ngan cili sos..perghh..sodaap woo!!

Kakzakie said...

Walau jemput-jemput kosong kalau panas-panas cecah dgn sos pun sedap... kakak pun suka ni:)

Amie said...

Alhamdulillah.... inilah salah satu menu yang sedap dinikmati sebenarnya Syifa!

Rohah said...

buat ckodok klu time mendung2 mmg power...boleh habis je...

Knor said...

assalamualaikum:)

ehsan dr kak zakie..dtg sini nak follow

shazrina said...

saya suka saya suka ...selamat berkenalan ye :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...