"Semulia-mulia manusia ialah orang yang mempunyai adab yang merendah diri ketika berkedudukan tinggi, memaaf ketika berdaya membalas dan bersikap adil ketika kuat." ~ Khalifah Abdul Malik Marwan

Tuesday, April 16, 2013

Gamba sy yg baru !!!

Assalamualaikum...& selamat sejahtera....

nid latest gmba sy....sy bru berusia 2 mnggu lbih kurang ....berat sy dah 3.5 kg...

Nama sy...Muhammad Hafiz Iman...boleh panggil sy Hafiz...Iman pun should be ok lah...:D

skrng apa sy bole buat ye ?? 

sy suka tido n minum susu...! bila bngun tido...keje sy mnum susu....!!

itu je yg sy pandai buat skrang ...:D


ni abng Hazim....mmg x bole tgk klau sy duk dendiam...!

kejenya nak mencium pp sy je....ish3.....


abng  syang sy sangat2.....:D

x penah kacau bila sy tido tau..........luv u abang Hazim........:)



13 comments:

Tina Othman said...

Comelnya

LiNa_Pg said...

tenangnya tengok baby tido...bagus netul abang dia...tak kacau adiknya tido

Kakcik said...

Comelnya Hafiz. Abangnya comel juga. :)

tun_telani said...

Comel sangat!!

mama sara nur said...

Assalam syifa
comel bb hafiz, sedap namanya
Mesti la tido byk Dan minum susu byk2 nk cepat besar kan mama ni he hee

Rohah said...

Oho..dah bam bam baby hafiz ni..

Amie said...

alololo.. tomelnya dia... rasa nak peluk2 cium je...mmmuahahhhzzz..

Kesuma Angsana said...

suka sgt tgk pic ni... comey!

Cho Zila said...

ala seronoknyer ada baby... dapat cium dia best....

Qhaifa Nur said...

lama tak pegang baby...rindunya bau
tersangat comel...

inahar ali said...

wahh..tomei..tomeii..geramnye!!

Seri Kandi Tanah Jauhar said...

alahai anaknda, bonda tak tahu anaknda dah melihat dunia rupanya...

aizamia3 said...

comel dak Hafiz ni.. ;)
mata dia sepet.. ;)
ikut sape ler tu.. ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...