"Semulia-mulia manusia ialah orang yang mempunyai adab yang merendah diri ketika berkedudukan tinggi, memaaf ketika berdaya membalas dan bersikap adil ketika kuat." ~ Khalifah Abdul Malik Marwan

Friday, May 24, 2013

Bestnya ZzzzzzZzzzz

ini n3 auto publish ~ selamat bercuti....:D


bestnya tido

nak msuk 2 bulan  dah...

mulut da ada bising2 skit....

berat x tau la brapa....tp mmg da lenguh bila pegang time nyusu 



:D


10 comments:

Amie said...

comelnyaaaaa.... sanala dengan anakku dah tak nampak lehernya dah.... nak mandikan pun dah taj larat pegang sebelah tangannnn

Teena Tna said...

nyenyak nyer dia tido..

Nur-nba said...

Sekejap je dah 2 bulan.. Comelnya dia.. Lena diulit mimpi.. ;)

mama sara nur said...

selamat bercuti
comelnya dia tido

Rohah said...

Time tido ni la ibu berkejar buat rutin kan..tgk baby tido, tampak tenang wajah mereka..

AiSyA LiEzA said...

comelnyerr... :) suka bau baby..lena je dia tido :))

azieazah said...

Hafiz Imannnnn... bangun, dah siang! hehehe

zila norazila said...

dah 2 bulan x terasa kan..comelnye tidur camtue..:)

Kesuma Angsana said...

walla comey nyer !

Qasey Honey said...

lena sungguh dia tidur..aunty tgk pon jd ngantuk lak..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...