"Semulia-mulia manusia ialah orang yang mempunyai adab yang merendah diri ketika berkedudukan tinggi, memaaf ketika berdaya membalas dan bersikap adil ketika kuat." ~ Khalifah Abdul Malik Marwan

Tuesday, May 14, 2013

Sekitar Kenduri di Kg halaman...

sementara dok tidokan baby ni...bertemankan notebook yg kcik nie....rajinkan lah juga nak bern3.....

Ok...ini gambar sekitar kenduri akikah anak2 dan anak2 saudara di rumah mak...giler lama dok teperam gamba nie...kendurinya 4/5 yg lepas....baru skrng nie nak tepek  kat cni....itupun sebab dah x tau apa yg nak ditepek....hehehe..

x tau jugak apa nak diceloteh...layan gambar je la ye....:D


tumbangnya seekor lembu...


selesai masak...dibantu jiran tetangga....gamba makanan x de...

sebab orng lain yg duk usung camera...



antara jemputan.....

menikmati hidangan....

Hafiz...kejenya tido saje...

Anak sedara ~Aisyah nma panggilan, 9 bln baru...

nie adik beradik....anak sedara gak...

Bukhari 1 thun lebih....Emraan baru 5 bln..

gamba anak2 dan ada lgi anak sedara lain...x dapat ditngkap....

biasala time kenduri...mana ada yg nak melekat dlm rumah....


9 comments:

fazianbatrisyia said...

bila bab kenduri aqeqah dah selesai lega rasanya. lauk kenduri mesti sedap...masak gotong royong lagi tu...

Amie said...

Time kenduri kendara ginilah boleh jumpa sanak saudara... selesai dah aqiqahnya ye Syifa... lega.

Kesuma Angsana said...

sero0nok kalau masih ada semangat gotong royong specially bile kenduri2 ni

Qhaifa Nur said...

alhamdulillah, selesai kenduri akikah...semangat gotong-royong memeriahkan suasana...

Tina Othman said...

Kenduri kahwin ke

azieazah said...

Nak nasi kawah!

aizamia3 said...

bila time kenduri memang payah nak tengok anak2 bergambar bersama2.. kejap sorang ada.. kejap sorang lagi hilang.. pastu semua hilang.. sudahnya memang takde gambar.. ;)

Mamasya said...

Aslmkum Syifa
seronok kenduri buat di kg..ramai2 gotong royong...sanak saudara kumpul bersama.

Asyifa Mustaffa said...

Fazian ~ alhadulillah selesai dah...


K.Amie ~ alhamdulillah selesai...ye btul kak...kdang raya pun x bole nak kumpul smua...


KA ~ hehe..kat tmpt sy nie masih lgi la...tp itu la...orng2 tuanya pun x brapa nak kuat gak...


Qhaifa ~ alhamdulillah....


Tina ~ kenduri aqiqah cucu2 mak...


K.Azie ~ wangi kak...hehe...


Aizamia3 ~ ha...tau x pe..:)


Mamasya ~ Wsalam kak, alhamdulillah....mmg best la kak...:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...