"Semulia-mulia manusia ialah orang yang mempunyai adab yang merendah diri ketika berkedudukan tinggi, memaaf ketika berdaya membalas dan bersikap adil ketika kuat." ~ Khalifah Abdul Malik Marwan

Friday, June 28, 2013

Durian oh durian....

Alhamdulillah....masih ketemu lagi hari ni...:)

rezeki semalam...
x perlu dinafikan kesedapannya (pada penggemar nya)


dikopek abis semua....ini yg dpt...
tolak dgn yg dimakan lgi...

tgh pikir gak ni...bnyk2 mcm ni...
nak buat kuah durian n crepe weken nie....
insyalllah...


sedap....!!!!

:D


10 comments:

JaSSNaNi said...

wow.. sedapnya.. nanti dah buat crepe saya nak jugak..!! hehee

Kakzakie said...

Boleh simpan lama Syifa. Masuk bekas kedap udara dan simpan peti ais tempat beku. Bila nak makan keluarkan dalam sejam gitu dah boleh makan. Sebab banyak sangat tu...

:: Mrs.Eady :: said...

tertelan-telan air liur tauuuu!

aizamia3 said...

taknak komen kat sini boleh.. ;)
sebab durian bukan dalam carta makanan ai.. hehehe..

Kesuma Angsana said...

sedap tu, cuma KA x makan doyan hehehe

mama sara nur said...

assalam Syifa
amboi duriannnn he heee sodap tu
akak kalu durian fresh gni makan
sesangat he hee yam yummm asben akak lagilah antu durian pantang jumpa

zila norazila said...

Byk dpt..color kuning lg..akk klu mkn dua tga ulas jew..pastu dh x boleh..dr dulu cmtu..tringn jgk nk mkn byk..hevheee..buat crepe sedapp

cikmanggis said...

jika Cm muda muda dulu rasanya sebiji durian boleh makan sorang tetapi bila dah tua tua ni perlu berhati hati.Makan seulas pun dah mencukupi untuk hilang kan rasa teringin.Dah lama simpan angan-angan nak buat kek cheese durian lagi...sedapnya...

Amie said...

waduh2 enaknya kalau sudah jadi crepe durian!

Norzila Zakaria said...

yo doroyan datang lagi..meh ckit kak..teringin lak zila tgk..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...