"Semulia-mulia manusia ialah orang yang mempunyai adab yang merendah diri ketika berkedudukan tinggi, memaaf ketika berdaya membalas dan bersikap adil ketika kuat." ~ Khalifah Abdul Malik Marwan

Friday, June 21, 2013

jerebu sudah.....

Assalamualaikum....selamat sejahtera.... cuaca pagi ni di tempat sy....jerebu sudah melanda....hujan pun dah berapa hari tak turun ni....terima je la.... harapnya cuaca mcm ni x lama la...

Published with Blogger-droid v2.0.10

3 comments:

Norzila Zakaria said...

samala kat ampang pun ..kurangkan aktiviti luar..indoor je la kita

aizamia3 said...

walaupun tak seteruk kat sana tapi tetap terasa kesannya.. dengan bahang matahari + takde hujan..
moga kita semua sihatlah hendakNYA..

Kesuma Angsana said...

tahniah yer,.. cemerlang tu !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...