"Semulia-mulia manusia ialah orang yang mempunyai adab yang merendah diri ketika berkedudukan tinggi, memaaf ketika berdaya membalas dan bersikap adil ketika kuat." ~ Khalifah Abdul Malik Marwan

Thursday, June 20, 2013

kenapa macam ni???

Bila mood nak bw dah dtng....mesti konpem jadi mcm ni.....terpaksa refresh bnyk2 kali....baru dia ok balik....spoil betul ler...! harus la bnyk2 sabar....nak kata line tenet x ok....yg lain laju je....

sementara ada masa ni...nak jugak jenguk2 kengkawan yg dah lama x disapa tu....insyallah akan digigihkan la juga ni....;-)

Published with Blogger-droid v2.0.10

6 comments:

Cho Zila said...

patutler dah lama dah menghilang... ingatkan lupa kat kita...

Kakzakie said...

Itulah semalam pun kakak lihat perasan Syif punya N3 kosong.. tapi kakak boleh masuk senang aje.

zila norazila said...

Rindu sama adik akk nie..jgn myepi lama..miz u

Amie said...

sama macam kakzakie... kelmarin datang sini tapi kosong pulak

Kesuma Angsana said...

hrm mmg selalu terkena KA

aizamia3 said...

biasa berlaku jugak kat ai.. ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...