"Semulia-mulia manusia ialah orang yang mempunyai adab yang merendah diri ketika berkedudukan tinggi, memaaf ketika berdaya membalas dan bersikap adil ketika kuat." ~ Khalifah Abdul Malik Marwan

Wednesday, July 24, 2013

Antara menu semalam.....

Ini, agar-agar biasa jer...

nak buatnya...macam kat SINI

tp versi yg ni...susu + vico


dan ini..

roti jala...kena buat kotak2 gak...(gambar karinya x sempat nak snap dah...)




ok...dah setel entri hari nie..

plan hari nie...kuih cara plak....:D

plan jer lah kan...hik3...





8 comments:

fairus mohamad noor said...

singgah ptg..wah rajin..
m3h plan nk wat karipap sardin ptg ni..plan je pun..hee

inazamri said...

teringin nak buat agar2 milo tp tak terbuat.plan ptg ni berbuka lauk tunjuk je coz barang basah(lauk2) umah akak dah abis hehhe.

~ yus ~ said...

yg penting dapat gak roti jala kan, walau jala pesen lain...hehe

Irfa said...

kemasnya roti jala tu ;)

JunAina said...

Cantiknya roti jala tu...

Haryati Faizal said...

cantik roti jala tu....pandai buat ye...

Kakzakie said...

lagi cantik pun guna yg segi-segi buat roti jala kan Syifa. Yg hilang tu payah carilah hihi...

fazianbatrisyia said...

Sedap nampak agar2 tu. Dia nak acuan baru tu kot...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...