"Semulia-mulia manusia ialah orang yang mempunyai adab yang merendah diri ketika berkedudukan tinggi, memaaf ketika berdaya membalas dan bersikap adil ketika kuat." ~ Khalifah Abdul Malik Marwan

Tuesday, July 9, 2013

Breakfast last......dan terima kasih nuffnang...

Assalamualaikum..

Lewat sikit nak update...menyelesaikan segala kerja...nak tidokan si kecik yg x berapa nak lena pula tidunya pagi ni.....buat kerja pun dah secepat yg mungkin...bekpes pun kena cepat....huhuhu

Biasa la...kalau ada anak kecil ni...semua kerja mesti pantas...kannn...

Tayang2, menu last bekpes nie...insyallah esok dah mula berpuasa...selamat berpuasa buat semua sahabat2 di alam maya nie...minta maaf kalau ada salah dan silap...sepanjang kita berblog ni ye... 

Lepas ni mai pakat ramai2...tayang menu/resepi utk berbuka dan bersahur pula...:)


Ok...buat sekian kalinya....terima kasih nuffnang....

BE/CPUV  pertama di bulan Julai...dan yg ketiga ditahun 2013...

terima kasih SUNSILK yg sudi meletakkan iklannya...meh2 klik...jangan x klik....:D




tak banyak...sikit jer ....tapi...

Alhamdulillah...rezeki menjelang ramadhan....


9 comments:

faraherda.razalan said...

Rejeki bulan poselah tu! Heheheh!

aizamia3 said...

Alhamdulillah.. rezeki.. ;)
Selamat berpuasa..

Cida de' Nuanza said...

sodappp nampak bekfes tu...

tahniah juga dapat CPUV :-)

LiNa_Pg said...

Assalam...tu namanya rzki menjelang puasa..akak pun dah lamaaaaa tak dapat BE tuh..cam nk majuk dah Nuff ni huhu..
Selamat berpuasa buat syiffa sekeluarga ya

Irfa said...

ada 3 ketui..harap2 lama la duk situ
kalau boleh sebulan utk bulan posa ni
hehe

slmt berpuasa ye

Liza said...

wahh raya sakan la nmpknya ye...

MaDiHaA a.k.a Ratna said...

tahniah rezeki raya kot tu.. hehe..
slmt berpuasa buat asyifa sekeluarga..

Kakzakie said...

Amboi Syifa... tak menahan sarapan hari ini. Kakak tergoda dibuatnya:)

Selamat berpuasa Syifa, juga maaf dari kakak.

Rohah said...

selamat berpuasa SYIFA..Cam nak cekup meatball dlm pinggan..tahniah, murah rezeki

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...