"Semulia-mulia manusia ialah orang yang mempunyai adab yang merendah diri ketika berkedudukan tinggi, memaaf ketika berdaya membalas dan bersikap adil ketika kuat." ~ Khalifah Abdul Malik Marwan

Saturday, July 6, 2013

Hepy weekend

Assalamualaikum

petang dah baru nak ckp hepy weken...

kepenatan sbnarnya...merehatkan diri...setelah penat blik berjalan...

jap lgi nak keluar balik....update sekejap...tepek gmba makanan....hehehe





5 comments:

shida said...

gulp..sodapnyer!!!!
dh la tgh lapa nie..ho3
~~~

Ummiakid @ lily said...

perghhh...sedapnya....dah lah angin malas menjengah lagi skg ni....adehhhh....lapor...bak sepinggan

Mamasya said...

Slmt hujung minggu Syifa
pasti Syaifa sibuk ni tak dpt sembang pjg...

Bicara Kak Noor said...

salam Syifa
aduh lama nya tk jenjlan sini tengok pizza tu terus dtg nak makan hahahaa selamat berhujung minggu dan berpuasa dari kak noor ya

Kesuma Angsana said...

sesekali layan ni best juga kan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...