"Semulia-mulia manusia ialah orang yang mempunyai adab yang merendah diri ketika berkedudukan tinggi, memaaf ketika berdaya membalas dan bersikap adil ketika kuat." ~ Khalifah Abdul Malik Marwan

Monday, July 29, 2013

Kering idea daaa....

Bila tak tau apa lagi nak dijadikan entri....gambar sikecik ni la yg bole bg idea kut iya.....

Idea nak up entri pun tiada....idea nak masak untuk buka pun tak muncul2 gak nie....

Idea ke laut sudah semuanya........

Published with Blogger-droid v2.0.10

9 comments:

Seri Kandi Tanah Jauhar said...

kita insan biasa..

ZalinZalina said...

Kak ina pun harini dah tak tau nak masak apa..last2 masak mihun sup aje :)

Bin Muhammad said...

Biasalah, bw dan tgok2 fb... Kalau tak dpt juge, relakslah dulu sampai idea mari... :)

Amie said...

alolooo tomeinya cayang Hafiz... sekali pandang dia terus aunty dapat idea nak bagi kat mama dia... he hheheh gini ideanya Syifa,
sebenarnya Syifa masih ada idea sebab Syifa dah nampak idea tu dah nak masuk laut, jadi cepat-cepat tangkap balik idea tu masuk dalam tupperware kedap udara supaya ideanya tak boleh larik he heheheheheheh

Kakzakie said...

Kalau diberi pilihan melihat gambar makanan dgn baby baik kakak tengok baby hihi...

Terapi minda kalau kakak ni bila tengok baby comel:)

Kesuma Angsana said...

comeynyer baby ni ! hehehe

アヌム said...

alolo comeynyeeee

Mamasya said...

Alo-lo tomeinya dia...

aizamia3 said...

sangat comel mata sepetnya itu.. ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...