"Semulia-mulia manusia ialah orang yang mempunyai adab yang merendah diri ketika berkedudukan tinggi, memaaf ketika berdaya membalas dan bersikap adil ketika kuat." ~ Khalifah Abdul Malik Marwan

Thursday, July 11, 2013

Ramadhan ke 2 ~ hujan....alhamdulillah...

Assalamualaikum.

Pic pukul 7 pagi tadi....gelap lagi...alhamdulillah hujan turun...

Alhamdulillah....selamat sudah ramadhan pertama....masuk hari yg ke 2, 2 hari bersahur aman dan damai....kenapa..? sebabnya si kecik hafiz tidur dengan aman.....selesai lah semua acara kemas mengemas dapur....dan dia akan bangun selepas subuh...aman la skit kan...setakat hari ni laaa...besok2 tak tau la camne pula.

Dan setakat 2 hari ni...athirah n hadif...mmg senang nak dibangunkan...harap kekalkan ye anak2 hingga hujung ramadhan.

Semalam...dan semalam...cuaca panas terik yg amat...hari ni awal pagi pula dah hujan...harapnya cuaca x seterik semalam....

Published with Blogger-droid v2.0.10

9 comments:

fairus mohamad noor said...

salam pg..sini pun hujan..
done klik sunsilk

inazamri said...

tempat akak sem;m hujan.pg td kul 6.30 am masa jemur kain..angin bertiup begitu nyaman

inazamri said...

tempat akak sem;m hujan.pg td kul 6.30 am masa jemur kain..angin bertiup begitu nyaman

Kakzakie said...

Kalau dgn ada hafiz juga ada baiknya kan. Mesti sahur tak lewat sebab dia kan macam jam loceng..

mama sara nur said...

alhamdulillah sejuk hari ni
kat KL pun, akak bangun sahur kol 5 hujan lebat sangat
skrg pun redup lg ni

Chitty Boy and Me said...

best hujan pagi-pagi.

azieazah said...

Rasa nak sambung tidor jerrr pagi tadi. Alahai ujan yang nikmat!

Kesuma Angsana said...

mmg sejuk sgt pagi ni kan !

aizamia3 said...

kat umah ai pun hujan.. lama pulak tu.. ;) rasa sejuk je pergi keje semalam..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...