"Semulia-mulia manusia ialah orang yang mempunyai adab yang merendah diri ketika berkedudukan tinggi, memaaf ketika berdaya membalas dan bersikap adil ketika kuat." ~ Khalifah Abdul Malik Marwan

Sunday, July 7, 2013

Sembang 0 jer....

Assalamualaikum

jumpa di malam hari, hari ni melepak je di rumah...

cuaca pun panas yang amat la hari nie..

sambil lepak2 bukak majalah yg dpt dri jusco semalam...

alkisah semalam...ambik voucher dari jusco..dan dapatlah free magz ni....

kali nie...disertakan sekali dgn pes maggi ayam kicap berempah (free jer)...

alaaaa...yg mcm iklan di tv tu...

ntah camne la rasanya kan.....besok bole cuba...tadi anak2 suruh buat...tp lauk lunch dah siap...

x kan nak masak yg nie plak...ayam pun duk keras kejung dalam peti ais....

jadinya....besok jer la kita rasa sedap atau tidak ye anak2....hehehe....

(ada pek dari sunlight dgn sabun attack...mmg x beguna la jawabnya....huhuhu..)


belek punya belek majalah....meh tgk aksi model omputih nie pakai baju melayu....dan berkurung songket...

nice kan..!



sana sini dah iklan raya....puasa pun belum lagi...

insyallah lagi dua hari kan sebelum sambut ramadhan...

moga semua diberi kesihatan yang baik untuk menyambutnya....


9 comments:

Bicara Kak Noor said...

hai Syifa
cantik tu model omputih kan kalau pakai baju kurung dan baju melayu, dalam majalah apa ni Syifa heee mana tau terjumpa kat kedai kalau best isi nya boleh gak beli

azieazah said...

Selamat menyambut Ramadhan Asyifa. Semoga Ramadhan kali ini lebih baik dari yang sebelumnya...

Kella said...

saya pun ada terbeli.. hehe.. tapi tak tahu la rasa cemana.. sebab kemalasan nak membuatnya...hehe

Kakzakie said...

Mat salleh menggayakan baju org kita pun cantik aje Syifa sebab tak sakit mata tengok

pst: Hee... dah cantik dah header. Kakak geram tengok gambar adik:)

Cho Zila said...

rindu rasanya nak sambut Ramadan lagi.. semoga kita dapat memanfaatnyer..
cuba jangan tak dicuba kalau sedap apa salahnyerkan senang keje di bulan puasani...

fazianbatrisyia said...

selamat berpuasa...selalu berangan nak buat persiapan awal...tapi mesti tak siap jugak..

Kesuma Angsana said...

hehehe... teruja nak sambut ramadhan yer !

mama sara nur said...

assala Syifa
org sibuk buat persiapan dimana2 jg
he hee tp kita blm lg
selamat berpuasa ye

zana-norzana said...

Maaf lambat reply..... sebab bercuti... air mawang yang akak pergi tu hanya dibelakang pekan air mawang....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...