"Semulia-mulia manusia ialah orang yang mempunyai adab yang merendah diri ketika berkedudukan tinggi, memaaf ketika berdaya membalas dan bersikap adil ketika kuat." ~ Khalifah Abdul Malik Marwan

Monday, July 1, 2013

Surat tidak rasmi....!

Tengah kemas segala sampah sarap di bilik kakak....sekali tejumpa ler surat...oh bukan2...kawannya antar guna kad ni...
adehhhh...nak tergelak membacanya....ini kalau jumpa kat guru bahasa melayu ni...mmg cegu pun x tau kut nak bagi markah tang mana....
Ini masa darjah 2 thun lepas kut la...sbb dah tesimpan kat bawah2 buku kakak tahun lepas pnya....
Alahai bebudak ni....teringat plak zaman2 skolah rendah dulu....tang bawahnya wajib pulak ada pantun...
Pecah kaca pecah gelas...sudah baca harap balas....hehehe....
Published with Blogger-droid v2.0.10

6 comments:

JunAina said...

Ini akan jadi kenangan manis buat dia selamanya...

zila norazila said...

He heee klakar plk akk baca..pndai btl bdk skrg kn..

mama sara nur said...

Assalam
biasa la tu heee he dulu kita pun rajin main surat2 x rasmi ni kan

Diana said...

Kihkihkih...teringat zaman kecik dolu2...ada gak surat2 camnih...

Tapi, ok la...ada cubaan nak menulis surat...hihi

~Kak Nah Backyard (^_^)~ said...

boleh senyum sampai telinga kan..=)

Tina Othman said...

Ala guna phone tak nampak apa yg ditulus, simpan tu syifa buat kenangan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...