"Semulia-mulia manusia ialah orang yang mempunyai adab yang merendah diri ketika berkedudukan tinggi, memaaf ketika berdaya membalas dan bersikap adil ketika kuat." ~ Khalifah Abdul Malik Marwan

Tuesday, July 30, 2013

Tengah feeling dgn otromen !

Bila Hazim tengah berimaginasi...gini la gayanya....hanya dia seorang yg tau apa motif otromen dgn kete2 tu disusun begitu.....

Baju pun harusla juga gamba penyelamat no.1 dunia tu...kononnya....!

Dari zaman sy kanak2 lagi otomen ni dah wujud....x sangka kan....sampai skrng pun karakter ni masih laku. bdak2 baya hazim ni pun kenal sape dia otomen....

Hari ni nak share menu lah,

...baru muncul tadi....hehe...., hari ni nak masak sup tauhu, tenggiri sambal n da siap 1 menu dessert....puding kastard....pudingnya da siap....kastardnya petang2 karang ler...

Nak ambik gmba mkanan pun x sempat dah skrng......kalau boleh mmg hari2 nak tepek gamba m

kanan kat cni...tp keadaan x mengizinkan......

Alkisahnya....gituler klau ada anak kecik ni....semuanya x sempat nak buat....nak tggu dia tdo...kadang tdonya x penah nak lena....nak betunggu pulak.....hari2...ada je macam2 pesen....kelakuannya.....

Published with Blogger-droid v2.0.10

5 comments:

Cho Zila said...

otomen penyelamat dunia ... gituler budak2kan biarkanlah mereka berimaginasi...

adda syuhada said...

salam...
kusyuk tgk dia dok merenung otomen tu..

Kesuma Angsana said...

khusyuk betul dier yer.. hehehe.. wah dah siap2 menu tu !

aizamia3 said...

sekarang dah macam2 otomen ada.. ada sedara juga otomen tu ek.. hehehe..

Haryati Faizal said...

mang gila otomen ni... hihi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...