"Semulia-mulia manusia ialah orang yang mempunyai adab yang merendah diri ketika berkedudukan tinggi, memaaf ketika berdaya membalas dan bersikap adil ketika kuat." ~ Khalifah Abdul Malik Marwan

Wednesday, July 10, 2013

Ww~bunga bunga cinta

Assalamualaikum.

Alhamdulillah atas segala nikmat dan rezeki hari ini

mood~ nak tukar bunga tu...dah hampir setahun berkhidmat di ruang tamu...bole gitu...?

hahaha....baru sehari puasa kan....macam bunyi dah nak raya gitu.....:-P

Published with Blogger-droid v2.0.10

8 comments:

inazamri said...

selamat berpuasa.bunga2 umah akak pun tak bertukar dah berthn juga

zila norazila said...

Slamt berpuasa syifa...bli bunga bru tau..he hee brseri meja dihari raya..

Kakzakie said...

Masih cantik lagi Syifa.
Jgn buang kalau nak beli baru pun

Selamat berpuasa

Sue @ Nenie said...

Assalamualaikum Kak..

Salam Ramadhan dan selamat menjalani ibadah puasa buat Akak sekeluarga...Semoga ibadah kita semua mendapat keberkatan dariNya...

fairus mohamad noor said...

Salam 1 ramadhan&selamat berpuasa

Kella said...

tp masih kelihatan sangat cantik bunga itu.. =)

Tina Othman said...

Selamat berpuasa syifa

Kesuma Angsana said...

KA bunga2 ni recycle aje hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...