"Semulia-mulia manusia ialah orang yang mempunyai adab yang merendah diri ketika berkedudukan tinggi, memaaf ketika berdaya membalas dan bersikap adil ketika kuat." ~ Khalifah Abdul Malik Marwan

Thursday, August 29, 2013

Contest: Family Potret Raya.

Assalamualaikum,

Hari ni...hari rajin..., jadi bila rajin....meh kita join contest yg sangat la simpel dan mudah ni....syarat tak la banyak...just tepek2 gambar...pastu buh kan ajer linknya ke Tuan empunya contest iaitu Blogger DYatie... 

Syarat pertama ~ ini dia gambarnya.....taraaaaaaa........:D


Family Potret Raya : ini je gamba yg muka ala2 'hapening' sikit....

yg lain2 muka bebudak ni kepanasan...........ibu n ayah...x yah la kan...hehe...

ok...pada kengkawan semua yg nak join, n nak tau apa hadiahnya...sila lah baca T&C di SINI...


9 comments:

aDisH.sHidA said...

goodluck...da lama x masuk contest nak cuba gak la

Kakcik said...

Good luck dear. :)

Haryati Faizal said...

good luck ye!

Kesuma Angsana said...

gd luck moga berjaya yer

Rai Ourkizuna said...

good luck.. menarik ni..

FnF Simple Life said...

sgt menarik n simple... tp.. mana mama n papa nye...hehe

ZalinZalina said...

teringin kak ina nak tengok gambar mamanye..hehe..

Rohah said...

Best gak ni...thn ni kita sama tema...tp thn ni tak byk snap gambar yg elok duduk berderet, x sempat...good luck

Rohah said...

Best gak ni...thn ni kita sama tema...tp thn ni tak byk snap gambar yg elok duduk berderet, x sempat...good luck

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...