"Semulia-mulia manusia ialah orang yang mempunyai adab yang merendah diri ketika berkedudukan tinggi, memaaf ketika berdaya membalas dan bersikap adil ketika kuat." ~ Khalifah Abdul Malik Marwan

Tuesday, August 6, 2013

jom menganyam...!

Assalamualaikum, selamat pagi...

Ramadhan dah semakin smpi ke penghujungnya......dan x berapa hari je lagi...syawal akan menjelma...maybe ramai yg dah pun menuju ke kg halaman masing2...semoga perjalanan pulang anda selamat insyallah....sy dah pun selamat smpi umh mak...:-)

Misi hari ni...anyam ketupat...! ! Disebabkan lama dah x buatnya...yg 1 tu la yg mula2 dianyam....cam hape je rupanya....

Masuk yg ke 2 tu...bru le comey skit...:-) baru nak start enjin...gitu laaa....

Ok..jom...setel semua yg ada...klau mood rajin ok, bnyk la dpt buat..klau tdk....tggu je adik beradik yg lain blik buatnya.....

Published with Blogger-droid v2.0.10

5 comments:

aizamia3 said...

dah lama tak anyam2 ni..
sekarang beli siap je.. huhuhu..

BUNDA a.k.a KN said...

bunda memang tak pandai...tak menjadi..

Mamasya said...

Slmt menyambut Hari raya Aidilfitri buat Syifa sekeluarga
maaf jika ada salah silap
bab menganyam ketupat ni mmg tak reti....dah belajar tp tak pass pass jugak..hi...hi....

tun_telani said...

Salam syifa.. selamat hari raya :) tun x pandai lgsg mengayam ketupat nih.. dulu masa kecik2 selalu duk mengayam ramai2 sepupu sepapat. tun salah sorg yg sampai sudah x berjaya buat.. hihi.. pandai buat ketupat daun palas yg tiga segi tu je.

fairus mohamad noor said...

m3h x pandai menganyam ketupat nasi ni,ketupat palas teror la..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...