"Semulia-mulia manusia ialah orang yang mempunyai adab yang merendah diri ketika berkedudukan tinggi, memaaf ketika berdaya membalas dan bersikap adil ketika kuat." ~ Khalifah Abdul Malik Marwan

Friday, August 23, 2013

Merajuk lah..!

Assalamualaikum...selamat pagi....

Pagi jumaat yg sejuk n nyaman...baru lepas berenti hujan...ini gamba budak merajuk x kena layan....hehe...

kesiannn x de orng nak melayan.....duk dendiam je dia kat c2...lama plak tu...sedar pula tu bila orng ambik gmba dia...

Dok la diam2 dulu ya hafiz...ibu nak update blog....muahahaha....

Published with Blogger-droid v2.0.10

12 comments:

mama sara nur said...

Sejukkk, kat KL ujan dari jam 5 pg
Ala merajuk sayang he hee tomey dia

fairus mohamad noor said...

salam jumaat..cni pun ujan

fazianbatrisyia said...

budak kecik merajuk comel...org besar cam tak kuasa nak pujuk...jahat kan...he..he..he..

tun_telani said...

alahai.. comey sgt!

Kakzakie said...

Pandai dia main sendiri Syifa, tak meragam bagus:)

Qhaifa Nur said...

dah pandai merajuk sayang...

Haryati Faizal said...

pandai pulak dia merajuk ye...

khairiah khaizu said...

majuk ye......manje la tu.....

Rohah said...

Oho...pandai merajuk ye si comel ni..bukan org tua je yg pandai merajuk kan...

Rohah said...

Oho...pandai merajuk ye si comel ni..bukan org tua je yg pandai merajuk kan...

Amie said...

alololooo tomeinya kalau dia majuk... cayang cikit!

FnF Simple Life said...

comelnye...kecik2 dah pandai merajuk ye... cobet pipi nanti ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...