"Semulia-mulia manusia ialah orang yang mempunyai adab yang merendah diri ketika berkedudukan tinggi, memaaf ketika berdaya membalas dan bersikap adil ketika kuat." ~ Khalifah Abdul Malik Marwan

Wednesday, August 28, 2013

Ww : golek2....tergolek dia..!

Berpusing...bergolek...trus kuar dari tilam...puas hati...!

Lgi puas hati dapat kacau abang Hazim...capai2 segala bende yg dia nmpk begerak gerak...

Published with Blogger-droid v2.0.10

17 comments:

Cik Puan Rara said...

hehehehe bagus~ nt meniarap lah tu.hhehehe

JunAina said...

Dapat kertas terus mamah2 masuk mulut...

Rohah said...

Geram tgk..

:: Mrs.Eady :: said...

Comel!

fazianbatrisyia said...

progress baik. setiap hari lain ragamnya....

lieyalatif said...

ololo syomel..bambam betul hah...

Cho Zila said...

golek2 nanti dah sampai dapur tolong mama dia...

Kesuma Angsana said...

hehehe tgk lasak nak mainlah tu !

Bbwana adienia said...

alahai..comelnya baby..geram tengok..hihi..

aizamia3 said...

dia dah bosan asyik terbaringler tu.. ;)

J.Syazwana said...

comelnyaaaaaaaa. bambam. hihihi

QA's ~ mamapapa said...

alololo..tomeyyynya dia trgolek2 ye :)))

Kakzakie said...

Semakin montellah Syifa.. si abang pun buat tak tahu aje:) Tekun betul tu..

Tina Othman said...

Ala debabnya

Hug & kisses untuk si debab tu

aDisH.sHidA said...

comey je dia...guling2 sambil angkat kaki boleh capai kertas sofa..bijak betul

Haryati Faizal said...

sihat n semangat ye...

shaFazie said...

comeynye..geram azie tgk :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...