"Semulia-mulia manusia ialah orang yang mempunyai adab yang merendah diri ketika berkedudukan tinggi, memaaf ketika berdaya membalas dan bersikap adil ketika kuat." ~ Khalifah Abdul Malik Marwan

Wednesday, August 21, 2013

WW ~ raya anak-anak

Sangat2 la susah nak ambik gamba mereka  berempat ni !








yg maintainnya...kakak je...3 lelaki...semua out...!

Hafiz lgi laaa....panas sudah....!!!!





9 comments:

fairus mohamad noor said...

haha..yg kecik tu rimas kot..susah nk ambil gambar ank2 ni kan,,

roza said...

salam raya...salam kenal

roza said...

salam raya...salam kenal

Kesuma Angsana said...

hehehe cantik berbaju sama color tu !

aizamia3 said...

biasalah tu.. time nak amik gambar anak2 ada je kerenah dorang.. sorang cenggitu.. sorang cenggini.. ;)

ogyep yummy mellow said...

my son kalau amik gambar.. mesti tunjuk 2 jari.. PEACE katanya.. pas tu songeh je..

JunAina said...

Kakak dok pegang je dia mesti rimas agaknya nak melasak je tu.

Tina Othman said...

alala semua pun comel2 belaka

Haryati Faizal said...

biasalah tu.... klu tak dipaksa takde diorg mau....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...