"Semulia-mulia manusia ialah orang yang mempunyai adab yang merendah diri ketika berkedudukan tinggi, memaaf ketika berdaya membalas dan bersikap adil ketika kuat." ~ Khalifah Abdul Malik Marwan

Wednesday, September 4, 2013

5 bulan 5 hari...^_*

My new pic.....:D



apa la nak buat ni....boringnyaaaaaa....ibu x nak layan hafiz plak nie....



eh eh...silau ibu...silau....


nak ambik hamba hafiz eh...??, ok...ok...hafiz nak posing ni....


bestnya.......nikmat  tau !!!


tgk2...siap bole lipat kaki lagi...


basah2 mulut...ngan kaki Hafiz...

ibu.....lap ibu...jgn asik belek camera jerrrr !!!

ini xtvt dikala senggang ye...selain ni...Hafiz pun suka golek terlentang keliling umh...jenuh nak bagi dok diam setempat dah ni...


18 comments:

Rohah said...

ni mesti Hafiz tgh santai kalau gaya gitu...

Haryati Faizal said...

opss... isap jari kaki... nak adik lagi tu...hihi

fazianbatrisyia said...

bestnya dok umah saat2 ni...

aizamia3 said...

Hafiz yang tembam lagi gebuz.. geram acik nengok tau.. eeeeeiii.. rasa nak geget2..
hisap ibu jari ke.. ;)


psstt:
- kat kaki dia tu tanda lahir ke..?
- berapa berat dak Hafiz ni..?

Asyifa Mustaffa said...

k.Rohah ~ time dia syok melepak...gitu le pesennya kak..


Haryati ~ hohoho...blom ckup kasih syang lgi..bru 5bln...hahaha...

Fazian ~ nikmat !!!..:)


Aizamia~ haah..tanda lahir, berat lupa lak nak tulis kan...6.8kg je...hehe...

mama ila said...

Ya Allah..geramnya tengok Hafiz..bambam..sedap peluk nie..hehehe

Kakcik said...

Babab dak debab ni kang... comel sangat. :)

ZalinZalina said...

Tengok baby awak teringin lak nak ada baby lagi..he he..geram aje kak ina tengok dia :)

aDisH.sHidA said...

nak adik tu,.hehhee

Amie said...

Hai Hafiz... meh datang umah Firdaus, boleh sama2 telentang telungkup guling2 sampai masuk bawah meja he he ehhh.

Cho Zila said...

lipat2 kakinyer... memang comeller... makin bijak dia...

Kesuma Angsana said...

hehehe comey tu,.. yelah hisap jari dah bagi hint2 tu hehehe

(Lizz) http://haslizalizz.com/ said...

Ololo comeynyer..pipi tembam..auntie cubit pipi sikit la..

hainom OKje said...

Dah pandai hisap ibu jari kaki tu AM... nak adik lagi kot hehe

lieyalatif said...

hafiz oiii gebunye awak...meh2 aunty lieya dokong n gomol2 meh....gebus2 pipi tuuu haaa...geram tgk!

Kakzakie said...

Eeee... kalau auntie dapat kaki pink-pink tu pun macam nak gigit juga:)

Asyifa Mustaffa said...

Mama Ila ~ mmg syok..kdang dia mrah gak...:)


K.Cik ~ montot dia mmg slalu kena babab ngan ibu dia...hehe...


K.Ina ~ nnti bole 'patah kaki' akak tau..sape nak anta kuih nnti...hehe..


Adish Shida ~ huhuhu...sian dia...


K.Amie ~ haa..mmg kena sngt da la tu..ini pun da msuk tang celah bakul pun bole gak dah...kejap je da berubah tmpt dia...


Cho Zila ~ gitu la dia kak...:)


KA ~ hint dia lapar...hahaha


Liz ~ oh..auntie..jgn cubit2..nnti susut...hehe...


Okje ~ hahaha....


lieya ~ bole je auntie..klau nak dgr sy jerit2...:)


K.Zakie ~ mmg kadang geram je tgknya !

QA's ~ mamapapa said...

ala tomey2nya hafiz :)))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...