"Semulia-mulia manusia ialah orang yang mempunyai adab yang merendah diri ketika berkedudukan tinggi, memaaf ketika berdaya membalas dan bersikap adil ketika kuat." ~ Khalifah Abdul Malik Marwan

Tuesday, September 24, 2013

Alhamdulillah....

itu lah pengakhirannya...masuk ubat terus....lg senang...! mkn pil...mula2 je oknya....pg klinik blik...ambil pil lain....pun x jln juga.

last2, spital terus....ini la jln terbaiknya...

harapnya lah....insyallah....moga sakit tuuuuu x kembali....

Published with Blogger-droid v2.0.10

23 comments:

Kakzakie said...

Ya Allah Syifa kenapa ni?
Moga diberi kesabaran dan sembuh segera - kakak doakan dari jauh.

Asyifa Mustaffa said...

k.zakie : x de apa la kak... biasa je...harapan sy gitu gak kak...terima kasih....

fazianbatrisyia said...

syifa...sakit apa ni sampai cam ni? sy doakan cepat sembuh ye. kalau bersedia nak cerita bgtau la ye. treatment memuaskan ke tidak ke apa ke...

Asyifa Mustaffa said...

fazianbatrisya : alhamdulillah...setakat ni ok...x berani juga nak kata ok sepenuhnya...tp setakat ni ok la...:-)

msuk ubat je tu..treatmnt yg dpt setakat ni ok...n maybe klau dia x ok gak....bru kena cerita ni...:-) tp harapnya mmg harap sangat akan ok la....

Fazleyatul Aini said...

semoga cepat sembuh ya

tun_telani said...

ya Allah.. nape nih... moga cepat sembuh ye..

Ain Noraini said...

semoga dipermudahkan...segala urusan ye..

salam ziarah...

Uni_HAZ said...

Sakit ape ni kak? Seriau tengok, harus teringat kat hospital, doktor, nurse, jarum, ubat, drip etc.

Back to the question - sakit ape ni kak?

Jom Join :

#1 Contest My Story, My Life - Mudahnya Mengemas Rumah!

ZalinZalina said...

Buat suspen kak ina je ni...apapun mudah2an awak cepat sembuh...

Qhaifa Nur said...

baik terus pergi hospital...sana banyak pakar...moga cepat sembuh

hainom OKje said...

Kenapa ni AM....betul...kadang tu lagi senang jap ....makan pil kadang tu lambat!

aizamia3 said...

moga cepat sembuh hendakNYA.

mala said...

Syafakillah

Bin Muhammad said...

Semoga tabah menghadapi ujian...sabar ya. Semoga cepat sembuh hendaknya

Haryati Faizal said...

awat ni syifa???
apapun semoga cepat sembuh ye...

Rohah said...

moga cepat sembuh..

Kakzakie said...

Kakak harap hari ini lebih baik lagi Syifa... khabarkanlah pada kami macam mana hari ini?

Cho Zila said...

memang jalan terbaik pergilah ke hospital untuk mendapatkan rawatan yang lebih baik... moga sihat2jerkan... amin...

Rai Ourkizuna said...

sakit apa? semoga cepat sembuh ya..

Bbwana adienia said...

semoga cepat sembuh ya kak..

Kesuma Angsana said...

siannyer moga cepat sembuh yer !

eira eixora said...

semoga cepat sembuh k

Asyifa Mustaffa said...

Fazleyatul Aini, tun_telani, Ain Noraini, Uni_HAZ, Qhaifa Nur~ terima kasih semua.. , Uni Haz insyallah klau sempat sy join contestnya ye..

ZalinZalina ~ K.Ina, ok dah...:)

hainom OKje, aizamia3,mala , BM ~ thx, alhamdulillah...dah sihat..dah boleh senyum dah...:)


Haryati, K.Rohah ~ dah sihat...alhamdulillah...:)

K.Zakie ~ thx kak...alhamdulillah...makin sihat...

Cho Zila, Rai , Bbwana ~ terima kasih

KA, Eira ~ alhamdulillah...sihat...terima kasih

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...