"Semulia-mulia manusia ialah orang yang mempunyai adab yang merendah diri ketika berkedudukan tinggi, memaaf ketika berdaya membalas dan bersikap adil ketika kuat." ~ Khalifah Abdul Malik Marwan

Monday, September 9, 2013

sekarang musim hujan ke...??

Cuaca da gelap...sekarang ni tiap petang msti hujan turun...x mengeluh, terima saje.....alhamdulillah....hujan tu kan rahmat juga....

Tu gmba dlm rumah....gelap...mmg saje x guna flash...siaran tv pun dah ptus2...jadinya....apa lagiii...mau tdokan kecik ni...pastu setelkan kain 2 3 bakul ni ha....

Daaaaa....ujan da turunnnnn.....

Published with Blogger-droid v2.0.10

13 comments:

:: Mrs.Eady :: said...

Hjg thn mmg musim hujan..

aDisH.sHidA said...

tu la...da nak start musim ujan nie

Kesuma Angsana said...

mmg musim hujan pun kat tempat KA skang ni !

faraherda.razalan said...

Biasalah tu...bile nak dkt monsun, hari2 hujan kat belah pantai barat. Kang bln 10, pindah pegi pantai timur lak.

mala said...

uih! gelapnyaaa ... sedap lena tu :-)

aizamia3 said...

sekarang ni turn pantai barat dapat hujan dulu.. tak lama lagi kan nak moonsun dah..

Amie said...

Time hujan2 gini rasa nak tanam2 sesuatu... agaknya senang tumbuhnya.

tun_telani said...

tun pon rasa mcm nk berhibernasi je nii.. best tido hujan2 gini kan. hihi

Bin Muhammad said...

Hujan tidak menentu skrang ni, skrg ni pun tengan hujan lagi sejak dari petang tadi. Best skit duduk kat rumah...sejuk aje. Ade lagi ke istilah musim hujan...rasanya sekarang ni dah tak bermusim, panas dan hujan dah xmenentu

LiNa_Pg said...

Ya..musim ujan kat Penang ni...sonot sejuk2 jer cam dok ober C pulak...Tarik selimut lagi bestttt..
Tapi bila tengok kain dari membukit sudah menggunung tu huwaaaaaa

hainom OKje said...

Memang musim hujanlah AM...dah nak menghala ke bulan 12 nikan...
Hehe...gelap2 senang sikit nak tidokan!

Kakzakie said...

Tempat kakak sekarang dah mendung dan gelap dan yg pasti biasa masuk tengahari aje hujan...

Cik Puan Rara said...

hmm aah kak.hujan je kan.sonok lah sejukk~ tp aktiviti agak terhad kan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...