"Semulia-mulia manusia ialah orang yang mempunyai adab yang merendah diri ketika berkedudukan tinggi, memaaf ketika berdaya membalas dan bersikap adil ketika kuat." ~ Khalifah Abdul Malik Marwan

Wednesday, September 18, 2013

Ww

x tau apa nak di entrikan....layan aje gmbar makanan ni...

smua pic diambil di kg halaman....time cuti hari tu...

Dah share kat IG pun...tp nak gak tepek sini , sbb idea x brapa nak muncul 2 3 hari lpas balik dri kg ni....huhuhu...

Published with Blogger-droid v2.0.10

18 comments:

che mid said...

Nasi lemak ke yang bungkus dalam plastik tu..?

Cendana Kasih said...

teringat zaman sekolah rendah dulu, suka beli nasi lemak yang dibungkus dlm plastik tu.. masih terasa kesedapannya...

Aziela said...

Boleh ekkk...bungkus nasi lemak dalam plastik. First time nengok. Jakunnya akak...hehehehehe

Fazleyatul Aini said...

dap ehh coleslaw tu

Asyifa Mustaffa said...

Che Mid ~ ya kak...

CK ~ yg ni rasa dia ok la...kan..! mcm zman skolah dulu2...:)

K.Aziela ~ bole je kak...hehe..da orng jual tu buat gini...murah je tu...rm1.

FA ~ sedap2...!:)

Kesuma Angsana said...

sedap2 nampaknyer tu !

aizamia3 said...

sekarang masih ada lagi ek yang nasi dalam plastik tu..?

lieyalatif said...

comel plak tgk nasi lemak dlm plastik tuh...dulu mase sekolah rendah selalu beli nasi lemak gitu, pastu koyak hujung plastik n mkn heheheeheheh

hainom OKje said...

Lama tak makan apam gula merah tu AM...teringinlah pulak!

Rai Ourkizuna said...

lama tak jumpa nasik lemak bungkus dalam plastik..

Qhaifa Nur said...

senangnya bungkus nasi lemak macam tuh...

fazianbatrisyia said...

baru jek mkn nasi lemak pg tadi

ZalinZalina said...

Lama dah kak ina tak buat apam gula merah tu...kena cari balik resepi ni..he he..

Ujie said...

Yg 1st tak penah jumpa..nasi lemak bungkus plastik. :)

Tina Othman said...

Nampak apam dgn kelapa, sedappppppnya

wahida said...

e eh, lamanya tak jumpa nasik lemak bungkus dlm plastik rupa gitu....mmg old skul ni...


salam, tengs drop by my blog n drop ur comment, saya follow sini terus yer...

Cik Puan Rara said...

ehem~ yg bawah skali tu menggoda sangat!

Haryati Faizal said...

takpe layan je gambar tu...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...