"Semulia-mulia manusia ialah orang yang mempunyai adab yang merendah diri ketika berkedudukan tinggi, memaaf ketika berdaya membalas dan bersikap adil ketika kuat." ~ Khalifah Abdul Malik Marwan

Wednesday, October 30, 2013

Hazim nak tolong ibu...~~ katanya lah....

banyak pic plak entry ni...x pe kan...:-)...alkisahnya....tghari td...ibunya tgh bzy masak...

Duk kat dpor tu...yg nmpknya Hafiz je...duk bising2 mulut dia.. heran gak...mna plak pgi abngnya Hazim...senyapppp je...sekali ibu jenguk....amboi...tekun melipat baju rupanya dia..., haaa lipat la sngt ni....

Dlm pda sibuk lipat bju dia sndiri..matanya sbuk gak tgk tv tuh...! x de la btul mnanya budak 3 thun nak lipat baju ha...saje dia suka ngacau baju blom belipat......kdang biar kan aje...duk dendiam c2...aman juga nak masak kat dapor...

last2....ibunya ni jugaklah haaa yg lipat btulkan blik....

Published with Blogger-droid v2.0.10

16 comments:

Mimi Azirah said...

alolo...rajinnya

Haryati Faizal said...

macam main jual2 baju je hihi...

JunAina said...

Tak apa biasakan dia mana tahu esok2 rajin boleh tolong lipatkan baju.

Mel said...

Comel anak bujang sorang
ni lipat baju..Dakpe ajor dari kecil, dah besar boleh berdikari sendiri. Kalau tak, asyik tanya mak je baju letak mana..uhuu

Acik Erna said...

rajinnya Hazim tolong mama..

husna zahidi said...

sekali pndang nampak mcm betul dah lipatan hazim nih..hehehe..

azieazah said...

Ehh lawa jugak eh dia lipat. Nampak sama jerrr...

Bbwana adienia said...

comelnya dia..abis disusun baju memanjang..hihi.

Sarah Talib said...

Ada gaya...kira ok jgk tu..

zila norazila said...

Kira teror tu syifa..rajin btl la..meh tlg lipat bju untie zila jgk..

izan mama mia said...

hihihi..kira oklah tu belajar lipat sendiri bj...elok simpan terus dlm almari...kasi dia rasa teruja...nnt betolkan balik laa...hihihi..good boy

Puan Ida said...

rajinnya baguih biar smpi besar ye
salam perkenalan dri ida
jemput singgah blog ida ye
umielman.blogspot.com
dah follow blog ni no 672

Kakzakie said...

Semangat nak membantu tu ada Syifa itu yg dah buat hati lega walau senyum melihat hasilnya:)

Kesuma Angsana said...

xpelah yg penting niat nk tolong ibu dier tu.. hehehe

faraherda.razalan said...

Ololololo...comelnya. Pndi btol melipat baju. Bkn sng tu. Hehehehe...boleh dihrp anak bujang sorang ni. Heheheh!

hainom OKje said...

Untunglah ada yg tukang lipat....sekurang kurangnya dah ada kemahuan disitu....kemas ke tak tu belakang cerita hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...