"Semulia-mulia manusia ialah orang yang mempunyai adab yang merendah diri ketika berkedudukan tinggi, memaaf ketika berdaya membalas dan bersikap adil ketika kuat." ~ Khalifah Abdul Malik Marwan

Wednesday, October 23, 2013

WW ~ Hafiz Iman pic!

Dah 6mnth ++...

Gmbar x memuaskan...sbb guna tpon cap ayam :-P

Published with Blogger-droid v2.0.10

28 comments:

Tina Othman said...

Comelnyaaaaaa

Cik Puan Rara said...

tepon cap hayam pon kalau baby comei tetap comei.hehehe

Bin Muhammad said...

Geramnya dengan pipi dia...nak cubit2 jer...

Rai Ourkizuna said...

ya allah pipi..gigit boleh? hahaha...

husna zahidi said...

hai budak tecik!! =D

Lynna Ghani said...

Chumilnya diaaaaa...tembam! :)

Kakzakie said...

Kalau pipi kita mulus macam ini bestnya Syifa:) Kakak tahu mesti kakak/abang dia tak puas main pipi gebus ni..

Fazleyatul Aini said...

comel tuuuuu

Cho Zila said...

bolatnyer... geram...

Kesuma Angsana said...

comey sgt, geram KA tgk !

hainom OKje said...

Tgh sedap main ni AM....
Anak anak OKje pun ada nama Iman kat pangkal

ZalinZalina said...

Comelnye..macam anak cina :)

Liza Othman said...

amboi bulatnye.. sedap cubit pipi die tu :)

Mamasya said...

tomei..tomei...
meh main dg kakak Syakirah!

Haryati Faizal said...

gebunya dia...comei...

Sarah Talib said...

Geram..macam nk gigit2..

mama sara nur said...

assalam Syifa
amboi tomei nya dia

KakNi said...

ish, macam nak cobit jer kuat2 pipi tembam tu... heheheh

izan mama mia said...

alololo..tomey tomey

aizamia3 said...

kualiti gambar tak cantik tetap tak mencacatkan gambar dak Hafiz.. mata dia yang sepet.. badan dia yang gebu.. dapnye kalau dapat gomol dak tecik ni.. ;)

Bbwana adienia said...

alahai..comelnya dia..geram tengok..

Kesuma Angsana said...

singgah & mohon doakan kesembuhan Adik yer

Mel said...

aloo..looolooo...tembam sgt pipinya..

Acik Erna said...

Comeeeellll sangat..geram tengok

Mimi Azirah said...

Comeiiiiiiinyerrrr

mama ila said...

alahai..comel..comel..comel.... =)

asyifa mustaffa said...

Terima kasih buat semua yg sudi meninggalkan komen....:-)

ANIM said...

boleh terasa2 lebut pipinya bila dicium..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...