"Semulia-mulia manusia ialah orang yang mempunyai adab yang merendah diri ketika berkedudukan tinggi, memaaf ketika berdaya membalas dan bersikap adil ketika kuat." ~ Khalifah Abdul Malik Marwan

Sunday, November 10, 2013

Rezeki hari ini...





Hari ni ada majlis ihtifal sekolah PASTI Hadif...selesai majlis....ada jamuan makan2...

Ini yg dibwak balik...suku drpda bnyknya hidangan....sbb bnyk lebih...jadi...cikgunya mmg dah siapkan
plastik utk dibungkus...

Kakak siap ckp...ibu x yah masak la hari ni....hehehe....tu yg bestnya tu...!!


Published with Blogger-droid v2.0.10

11 comments:

Cheq Sue said...

suka sangatlah bila takyah masak ni kan... :)

mala said...

suka jugak tak yah masak hehehe

ZalinZalina said...

Banyaknye lebih...apsal anak2 kak ina tak pernah bawak balik apa2 lepas jamuan..he he..

Mimi Azirah said...

sedapnyeeee

Rai Ourkizuna said...

Terbaiklah..siap sediakan plastik..

Haryati Faizal said...

alhamdulillah

zila norazila said...

Rezeki ni syifa..alhmdlillh..rehat skit kn x yh msk.

Kesuma Angsana said...

mmg rezeki kita lah tu !

fazianbatrisyia said...

murah rezeki....esok sekolah anak2 pulak ada jamuan...sy nak buat ape agaknya?

TiranaAduka said...

tapaukan tirana aduka boleh?

hainom OKje said...

Pergh....mmg senang banget tu kalau tak payah masakkan AM hehe... MMg itulah yg ditunggu tunggu oleh mama hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...