"Semulia-mulia manusia ialah orang yang mempunyai adab yang merendah diri ketika berkedudukan tinggi, memaaf ketika berdaya membalas dan bersikap adil ketika kuat." ~ Khalifah Abdul Malik Marwan

Thursday, November 14, 2013

Tahniah buat Athirah dan Hadif ... teruskan usaha....

Assalamualaikum, 

Selamat berpuasa pada mereka yg puasa sunat hari ini, 

tak tau nak cerita apa...kita letak gamba saje...buat tatapan anak2 satu hari nnti...moganya blogspot ni..kekal la smpi mereka besar...

Gambar bawah ni...Ahad yg lepas....sambutan majlis ihtifal sekolah Hadif, last tahun ni ...tahun depan darjah satu sudah... Alhamdulillah.... smua subjek A, dan kecuali bahasa arab dia trun jadi B banding dgn result sem 1 dia....... 

bnyk main nih..! maklum la..da masuk 2nd sem... da kenal ramai kawan... mmg makin banyk akalnya.... 

Jadi sebab dapat tempat ke 3 dalam aliran, ... piala gangsa je la ye Hadif... tu la...lenkali nak emas...kena keje keras skit Hadif ya........


Macam2 pesen tgk persembahan kanak2... jenuh kut cikgu nak ngajar.... :D



Ini gambar kakak darjah 3 thun ni...alhamdulillah...tahun ni dapat 2 hadiah, .tahun lepas x dapat apa...tahun ni ada la rezeki....tahniah kakak..

dapat matapelajaran bahasa arab terbaik + peserta terbaik kem bestari solat...

kakak ni...bab2 agama....alquran..tajwid...jawi...arab...serah kat dia...mmg ler cepat buat...

cer bagi math ... kejap2 la jawabnya....nak mkn lah...nak buat tu lah...buat ni lah...

so kakak.... ilmu dunia dan akhirat...sama penting ok....

belajar rajin2...nnti ibu pun rajin belikan buku....:D

Published with Blogger-droid v2.0.10

20 comments:

Rai Ourkizuna said...

tahniah athirah & hadif.. teruskan usaha.. seronoknya athirah suka bahasa arab.. suka tengok bebudak kecik yg pandai berbahasa arab.. susah nak jumpa dah kan zaman sekarang..dedulu banyak la..

mala said...

tahniah ... utk anak2 dan maknya juga :-)

wahida said...

Alhamdulillah...saya tumpang bangga...


teruskan usaha ye Athirah dan Hadif...

Mel said...

seronoknya kalau anak2 berjaya gini dari kecil. Anak2nya gigih, maknya sekali pun kena pulun gigih juga la..hihii

Daddy Ziyyad said...

Tahniah Hadif!!

tahun depan dah masuk Darjah Satu! hihihi....

Moga Hadif jadi anak yg soleh ...berjaya dunia akhirat..

Aziela said...

Tahniah...tahniah. Tahun depan usaha lagi.

Kakzakie said...

Tahniah dari auntie buat kakak dan Hadif. Moga terus cemerlang di masa depan..

JunAina said...

Tahniah Hadif & tahniah juga Athirah. Kekalkan prestasi sehingga tahun depan...eh kalau boleh biar meningkat...:)

lieyalatif said...

tahniah .....sejuk perut omaknye hah....

wah athirah ade ciri2 nak jadi ustazah nieh....in sha Allah....mane tau kan.....sejuk perut hah....

KakNi said...

Tahniah kpd kakak dan adik...!!! menjadi kebanggaan ibu dan bapa. syukur alhamdulillah.

Bin Muhammad said...

Tahniah buat kaka dan hadif, Tahniah juga buat ibunya yg menjaga dan membimbing dengan baik...
Semoga lebih cemerlang di tahun hadapan!

aizamia3 said...

Tahniah buat dak Athirah dan dak Hadif.. tahun depan cuba lagi ye.. ;)

Mimi Azirah said...

Alhamdulillah tahniah buat mereka berdua

Haryati Faizal said...

tahniah buat anak2 syifa... bangga kan kita sbg ibu, bila anak2 berjaya...

Mamasya said...

Tahniah buat kakak dan Hadif...
moga terus cemerlang..

anajingga said...

seronok tengok anak2 makin cemerlang dan membesar depan mata..Alhamdulillah...

zila norazila said...

Moga trus cemerlang utk ank2 syifa..kjap je ank dh mmbesar kn.

tun_telani said...

tahniah! semoga terus cemerlang dunia akhirat :)

Kesuma Angsana said...

alhamdulillah tahniah dan moga anak2 terus cemerlang yer !

hainom OKje said...

Tahniah yeh kakak....tahniah jugak buat mama dia...sejuk perut mama hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...