"Semulia-mulia manusia ialah orang yang mempunyai adab yang merendah diri ketika berkedudukan tinggi, memaaf ketika berdaya membalas dan bersikap adil ketika kuat." ~ Khalifah Abdul Malik Marwan

Wednesday, November 20, 2013

Ww ~ Seronok kan duk kampung....



Ini bila cucu buat...mak kata...biarlahhhhh.....bukan selalu pun.....

Cuba dlu kami adik beradik yg buat...

Faham-faham je ler....

Published with Blogger-droid v2.0.10

17 comments:

fazianbatrisyia said...

sama aje la syifa. agak2 kalau kita merasa jadi nenny cam tu tak...lembut jek hati...cair

Kakzakie said...

Tak kira kampung ke bandar, kalau nama nenek dan atok memang menatang penuh cucu-cucu mereka...

Cheq Sue said...

Tok nenek ngan cucu mmg gitu kan..

Fazleyatul Aini said...

best nya balik kampung

ZalinZalina said...

Ye la kan Asyifa..mesti dah kena belasah..hikhik...

mala said...

kalau kita buat mesti dah kena lama :-)

aizamia3 said...

biasanya atok pasti kalah dengan cucu2nya.. ;) hehehe..
itu sesuatu yang normal.. time kita dulu confirm kena dah..

KakNi Sihat Cantik said...

time cucu nenek dah tak larat nak marah dah, time anak dulu mak kita kan masih berdarah muda... hahahah

ANIM said...

dah meningkat usia, tok dan nenek lembut hati dengan cucu..
zaman kita dulu, depa tengah muda:-))
seronoknya dier...

lieyalatif said...

HAHAAHAH betul2...kalo dgn nenek n atuk mmg dpt green light jek....lg pun atuk ngan cucu mane nak ckp 'tak boleh' kan....

Kesuma Angsana said...

mmg syok ler bila kat kg kan hehehe

Qhaifa Nur said...

tak bole nak kata apabila atuk/nenek dah cakap gitu...sayang cucu

Rai Ourkizuna said...

sebab tu bebudak suka balik kampung.. nak apa tuk nenak bagi kan.. heaven bagi diorang.. haha..

ummuaidan said...

alhamdulillah sampai jugak akak kat sini festime..heheh...
mmg best suasana kampung..dok ngan atuk nenek..kita dl pun gitu kan..

Bin Muhammad said...

Kat kampung skrg ni...tenet merangkak2

Haryati Faizal said...

alamak teringat kampong la pulak

hainom OKje said...

Neneklah yang paling seronokkan....ada kawan!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...