"Semulia-mulia manusia ialah orang yang mempunyai adab yang merendah diri ketika berkedudukan tinggi, memaaf ketika berdaya membalas dan bersikap adil ketika kuat." ~ Khalifah Abdul Malik Marwan

Wednesday, November 13, 2013

Ww

Published with Blogger-droid v2.0.10

15 comments:

Mazni Munawar said...

alahai comelnya. bulatt. kenapa sorok bawah meja tu? hehe

fazianbatrisyia said...

mencari ketenangan jiwa...bawak diri...mak marah ehhh....

ANIM said...

sejuk..sejuk..cam dalam aquarium..heee
cute sangat..

mala said...

buat apa bawah meja tu :-)

Bin Muhammad said...

Nak terkam ajer melihat si comel ni!

Haryati Faizal said...

hamboi...cam main pondok2 pulak ye...

~emi~ said...

Alahai comelnya dia dah macam nak lepak2 bawah tu pulak :)

Acik Erna said...

comelnya dia..naik sendiri ke tu AM

Fazleyatul Aini said...

uiks sampai ke bawah meja tu dia

kasihredha said...

Hahahhaa..Mahal gambar ni.

Bbwana adienia said...

comelnya aksi si kecil tu kak..

Sarah Talib said...

comelnya...time ni kena perhati, siap mengutip dan masuk ke mulut.

lieyalatif said...

hahaahaha muke muke dah cuak je tu tak dpt keluar heheehehe....comel aksi bawah meja ni....budak baya gini mmg laju jek explore....

Kesuma Angsana said...

hehehe.. nak g mana tu !

hainom OKje said...

Haha.....sapa tolong buh bawah meja tu AM ?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...