"Semulia-mulia manusia ialah orang yang mempunyai adab yang merendah diri ketika berkedudukan tinggi, memaaf ketika berdaya membalas dan bersikap adil ketika kuat." ~ Khalifah Abdul Malik Marwan

Tuesday, December 24, 2013

Sepetang di Batu feringgi..

Melepaskan lelah dahaga di sini.... Nak kata makanannya sedap....tidak juga...biasa2 saje...

Ais kacang nya pun simpel habis, hari dah petang....kebanyakan menunya dah kurang....boleh ler kan...nak hilangkan lapar dahaga...

Published with Blogger-droid v2.0.10

11 comments:

Chik Mimi said...

Ais kacang kalau nak makan yang best di astaka padang kota Jalil ais kacang

Kakzakie said...

Oh... ke Penang ye Syifa. Anak-anak yg paling seronok bila bercuti kan..

lieyalatif said...

aduh syoknye lepak tepi pantai pekena bende2 gini...laksa ke cendol ke abc ke rojak ke..makan sambil angin pantai tiup2 manje....adoi best2....

tgk pic ni baru lieya perasan dah lame tak piknik tepi pantai gini....

fazianbatrisyia said...

ohhh ni la jalan2 cari makan ni...
amacam best???

faraherda.razalan said...

Wow! kuat gak ombaknye eh? Angin kuatlah kot ms ni?

Bin Muhammad said...

Bercanda ditepian pantai...memang best! Melihat lautan dan deruan ombak sambil disapa hembusan angin...nyamannya!

Tina Othman said...

bestnya pergi penang, lama gila dah tak pergi, teringin tapi mengenangkan trafiknya yg pikir byk kali tu

Fazleyatul Aini said...

bestnya mandi laut. saya dah lama tak mandi laut,walaupun rumah sejengkal je dengan laut. hihi

asyifa mustaffa said...

CM : smpi dah pdang kota...tp rmai sngt orng..+ penat..mlas nak cari..:)

K.Zakie : ye kak...biasa la..bebudak kan..yg letihnya..mak budak..! hehe..

Lieya : sekali sekala...ok kut..

FB : ini suku ceritanya baru, best ler...blik kg kan..:)

FR : haah...ombak kuat...angin kuat...tp ramai juga yg mandi...

BM : bermadah tu...macam lagu arwah sudirman n Anita..:)

Tina : trafik lagi ok dri Kl bak kata en.suami..:)

FA : sebab dekat ngan laut...mmg gitu ler...:)

aizamia3 said...

percutian terakhir untuk tahun ni sebelum anak2 kembali ke sekolah.. ;)

hainom OKje said...

Amboi mak ......sepetang di Batu Frenghi nampak....hehe....malamnya dimana tu?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...