"Semulia-mulia manusia ialah orang yang mempunyai adab yang merendah diri ketika berkedudukan tinggi, memaaf ketika berdaya membalas dan bersikap adil ketika kuat." ~ Khalifah Abdul Malik Marwan

Thursday, July 10, 2014

Hulur lah selagi terdaya

Assalamualaikum / selamat sejahtera.

Ramadhan ke 12....alhamdulillah....masih dipanjangkan umur...mudah mudahan.

Sekadar berkongsi info....hulurkan lah bantuan anda buat saudara2 kita yang memerlukan di Gaza.


Kalau rasa-rasa susah nak online banking...atau nak pegi bank pula kena beratur kat Atm tu kan...boleh guna sms juga.


Tangan yg memberi itu....lebih baik dari yg menerima...

hari ni...hari susah mereka...akn datang? Tak minta yg buruk berlaku...tapi..hidup la berpada pada...

Jgn pikir hari ni kita seronok2...esok...lusa...tulat...dan seterusnya...kita akan sentiasa gembira...

#pray4gaza

*share dari fb page Aman Palestin

8 comments:

faraherda.razalan said...

Moga salur derma ni smpi pd mereka....

Kakzakie said...

Apa daya kita selain doa dan huluran yg begini. Cuma harapan kita moga sasaran tu tercapai..

aizamia3 said...

Moga mereka dapat dibantu sebaik mungkin hendakNYA.

tun_telani said...

betul tu... lagi2 bulan puasa ni mmg byk ganjaran bila sedekah..

Kakzakie said...

Harapan kita sumbangan kita tiba pada sasaran itu aje Syifa... kesian mereka - tengok pun tak sampai hati..

hainom OKje said...

Bagus perkongsian ni AM...
Moga keamanan menjadi milik mereka segera

lieyalatif said...

lieya mmg ikut perkembangan kisah di gaza melalui page Aman Palestine kat fb ...ya Allah sedih sgt tgk mereka di sana..

lieya hanya dpt membantu mane yg termampu jek....harap derma semua disalurkan dgn betul...

dalila said...

btl..tgn yg memberi lebih baik dr yg menerima..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...