"Semulia-mulia manusia ialah orang yang mempunyai adab yang merendah diri ketika berkedudukan tinggi, memaaf ketika berdaya membalas dan bersikap adil ketika kuat." ~ Khalifah Abdul Malik Marwan

Wednesday, August 20, 2014

Ww ~ Selfie la sangat!!


Tak dapat dipastikan siapa yang mengajarnya....

Omak eh..jgn harap la nak selfie2 ni.....

12 comments:

Kakzakie said...

Ini mesti nampak mak-pak saudara dan kakak/abang masa raya hari itu ramai yg berselfie:)

Acik Erna said...

ala comel nya dia

Yana Shaiful said...

hamboi dia..nk berselfie jugak tuuuuu..comel sgt ^__^

Daddy Ziyyad said...

dah ada bakat tu ;P

Sarah Talib said...

Comeynya dia...geram ngat aih

hainom OKje said...

eleh...... mak borik anak rintik hehe....
Bebudak sekarang tak diajar pun tau tau AM hehe.... Ke tengok auntie berselfie dik oiii

JunAina said...

Cepat je dapat akal dok tengok org buat agaknya...

aizamia3 said...

Tak menahan siap jelir lidahnya.. ;)

faraherda.razalan said...

Comelnya!! Siap kua2 lidah lg. Hahahahah!

Mel said...

tu diaa..comell ngat..
kena belikan monopod ni kak

Norhasniza Khalid said...

wah., pandai nak selfi budak tecik ni ek

fazianbatrisyia said...

Cute....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...