"Semulia-mulia manusia ialah orang yang mempunyai adab yang merendah diri ketika berkedudukan tinggi, memaaf ketika berdaya membalas dan bersikap adil ketika kuat." ~ Khalifah Abdul Malik Marwan

Wednesday, August 13, 2014

Ww

Assalamualaikum / selamat sejahtera


Baju abang...dia pun sibuk nak pakai...sndiri punya...x nak! 
Main campak2 aje...

1thn 5 bln...da banyak akal...manja pun ia...pantang ler ibunya begerak...lain benar ler perangai dgn abg kakaknya time kecik2...

Eh2...kata ww...tapi banyak pulak tetaip....hehehe...

8 comments:

fazianbatrisyia said...

sekejap jek dah besar...masa ni mmg riuh beberapa thn lagi, sorang2 dok asrama, masuk u, sunyilah kita...

Acik Erna said...

comel je gelak pakai baju besar tu syifa

Acik Erna said...
This comment has been removed by the author.
hainom OKje said...

Dah setahun setengah yeh.....mmg mcm mcmlah ragamnya kan AM..semakin panjanglah akalnya....Lagi kita tak bagi semakinlah dia nak pakainya AM hehe

Fazleyatul Aini said...

jeles tu nak baju abang dia jugak hehe

Daddy Ziyyad said...

sebijik macam perangai anak bungus saya, setahun sebulan++..panjang akal! hahahaha...kalau compare dgn abang2 nya sebelum ni, mmg banyak benda yg di explore sendiri

Sarah Talib said...

Comelnya dia...mai sini nk gomoi

asyifa mustaffa said...

Fazian : kan...kjap je msa brlalu...

Acik : tu la dia...x padan dgn badan kecik!

Okje : sokmo gitu ! Yg kita larang tu la lgi naknya.

Fa : yolah agak eh tu....

DZ : kan...bdak2...layankan aje ye...

K.Sarah : halui je dia ni kak....hehe...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...