"Semulia-mulia manusia ialah orang yang mempunyai adab yang merendah diri ketika berkedudukan tinggi, memaaf ketika berdaya membalas dan bersikap adil ketika kuat." ~ Khalifah Abdul Malik Marwan

Thursday, April 30, 2015

Cuti

Esok 1 mei 2015

Hari pekerja, jadinya cuti umum utk Malaysia.

Selamat bercuti

Sabtu cuti

Ahad cuti

Isnin pun cuti

Ayoooo...betapa banyak cuti daaaa....

Selamat bercuti.

Psttttt ~~~ dah hujung2 bln baru muncul...hahaha...

6 comments:

Nooriah Abdullah said...

selamat bercuti syifa, kemana cuti panjang ni makan angin ke??

Kakzakie said...

Hari ini jawablah Syifa. Kerja melambak sampai tak cukup tangan dan mata nak tengok satu-satu..

hainom OKje said...

Berapa macam kuih dah bikin AM sepanjang cuti ni hihi....

asyifa mustaffa said...

K.Noor : x kemana...duk umh jer...public holiday....padat smua tmpt...

K.Zakie : pelan2 kayuh kak...:)

Okje : wah ! soalan tu... mcm nk raya dah bnyinya...:)

Sham said...

Kt pahang selasa cuti...then khamis pn cuti..so mngu ni org pahang keja 2 ari je...beshhh...

hainom OKje said...

Hihi...yelah dah katanya cutikan....nak baking bakingkan...hihi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...