"Semulia-mulia manusia ialah orang yang mempunyai adab yang merendah diri ketika berkedudukan tinggi, memaaf ketika berdaya membalas dan bersikap adil ketika kuat." ~ Khalifah Abdul Malik Marwan

Tuesday, August 11, 2015

Al Quran Terjemahan Rumi Jawi dan Tajwid


Assalamualaikum.

Alhamdulillah....ramai yang telah memilikinya, bukan sahaja sebagai hak peribadi....malah ada customer yang membelinya untuk dihadiahkan pada sahabat juga keluarga mereka.



Stok terkini Alquran Al Mumayyaz,  yang terkandung di dalamnya , TERJEMAHAN , RUMI , TAJWID YANG BERWARNA 



Dalam Al-Quran ni ada :

1) Lengkap 30 Juzuk dan Terjemahan
2)Rumi(sesuai untuk bantuan belajar/beginner)
3)Indeks doa dalam surah2.
4)Adab membaca al-Quran
5)Cerita ringkas di sebalik surah2 dalam al-Quran

Keistimewaan:

• Terdapat bacaan transliterasi (cara baca dalam rumi)
• Terdapat terjemahan PERKATA
• Terdapat terjemahan PERAYAT
• Terdapat index Al Quran
• Terdapat senarai doa-doa dalam Al Quran
• Tulisan jelas dan terang
• Isi 640 halaman (30 juz)

Manfaat memiliki Al Quran ini:

• Menimbulkan rasa suka kepada Al Quran
• Membantu cara bacaan yg keliru bunyinya
• Memahami maksud ayat perayat secara detail
• Faham akan maksud ayat-ayat Al Quran

Ada yang berminat? Boleh saje kalau dibeli untuk diri sendiri...atau nak hadiahkan pada saudara mara...sahabat handai...kan...

*Harga amatlah berpatutan.dan sememangnya berbeza lah mengikut saiznya kan ;

Size besar A4 yg kecil A5


A4 : RM 85.00* (SM) / RM90.00* (SS)


A5 : RM 65.00* (SM) / RM 70.00* (SS)



(*Harga termasuk postage)



Boleh hubungi saya di talian 0136693984 (syifa) whatsapp atau telegram pun boleh. sms juga...:)


p/s : *Harga akan sentiasa berubah ubah...tertakluk pada terma dan syarat dari supplier...harap maklum**


Terima kasih kerana singgah dan meluangkan masa membaca entry ini.


4 comments:

Hasnah Hanapiah said...

memang bagus nie..

hainom OKje said...

Salam AM..... apa khabar? Lama tak dengar khabar awak...
Pencen terus ke apa ni hihi....

hainom OKje said...

Assalam AM.... dtg time hujan nak tumpang berteduh. Taulah bizi dengan tempahan kek, meh le share resepi weyh

Kakzakie Purvit said...

Aduhai lamanya kakak tak sembang sini.
Boleh kakak tanya sikit Syifa yg versi ini ada tak senarai nama-nama penyemak yg diiktiraf Jakim. Kakak tengok macam berminat pulak.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...