"Semulia-mulia manusia ialah orang yang mempunyai adab yang merendah diri ketika berkedudukan tinggi, memaaf ketika berdaya membalas dan bersikap adil ketika kuat." ~ Khalifah Abdul Malik Marwan

Monday, May 10, 2010

Tengok Adamaya...sambil upload pic kek bulan ini....

Petang ni...menulis lagi.....hehe....rasa nak tulis....tulis lah....sambil layan Adammaya...best gak citanya....sbb da lama x layan cerita petang2 kat Slot Akasia nie...selalunya Hadif yg konker tv nie....petang nie nak cerita pasal kek kek minggu ini......cewahhh cam bunyi drama minggu ini pulak (dulu-dulunya drama !! ).......



Ni lah first kek yg hubby beli sebab baru abis pantang aritu...then tetiba rasa nak makan kek....2 yg beli 2....



x tulis apa2 pun atasnya.....sebab suka suka nak makan.....hehehe...........

Selang 2 hari kut kalau x silap....kek ni abissss....so hadif mengamuk nak kek.....nak kek.....bangun tido pun dia ingat kat kek dia.....huhuhu....sadis sungguh....jadi x nak menghampakan Hadif....ayah terpaksa lah belikan kek yg kecik n tomei jer keknya......




satu kek untuk kakak Athirah n satu lagi untuk Hadif...eh eh !!! Hazim nya mana ?? hazim kecik agi........duk dalam buai senyap2 yo !! hehe.........



kek yg ke 3...kek untuk mother in law....besday umi yg ke 72 (5.May)....hubby belikan kat Bakers's Cottage....situ kek nya sedap2....secrec recepi ada....mahey...n cepat mual....agipun MIL x makn benda2 yg berasaskan susu.......boleh tahan gak rasanya.....sedappppp......dalam ada aiskrim..........nyum nyum.....yummy yummy.........



Dan semalam.....Mother's day.....kek yg beli pun rupa camni gak.....hehehe...........sbab sedap !!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...