"Semulia-mulia manusia ialah orang yang mempunyai adab yang merendah diri ketika berkedudukan tinggi, memaaf ketika berdaya membalas dan bersikap adil ketika kuat." ~ Khalifah Abdul Malik Marwan

Saturday, February 19, 2011

Berat ke ????

Assalamualaikum....:)

Selamat petang....selamat berhujung minggu......x kemana hari ini....sbb cuaca yg panas....sy x larat nak kemana-mana....

Dah baca tajuk n3 sy hari nie....??? pasal berat kannnnn....bukan nak cerita pasal berat sy....tp pasal berat blog saya nie....check punya check....berat jugak ye rupanya blog sy nie....rasanya mcm da bnyk jer widget2 yg dah buang....tp masih sama gak mcm tu.....akan sy adjust lah skit2 bagi "ramping" yer blog nie nanti.....

Nak tahu mcm mana sy timbang blog ???
Tekan [ SINI ] ya....jgn malu2 nak timbang blog anda...free jer....x kene byar pun....tp bill tenet kene la bayar kannn.....:)
ok...bawah nie result berat blog sy...nak loading pun ambik masa kan....kene "DIET" la jawabnya......:)


Hari Ni : 19 Feb 2011

Ok...sy akan cuba berdiet....n lagi seminggu sy akan timbang lagi....nak tgk mcmmana result setrusnya....


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...