"Semulia-mulia manusia ialah orang yang mempunyai adab yang merendah diri ketika berkedudukan tinggi, memaaf ketika berdaya membalas dan bersikap adil ketika kuat." ~ Khalifah Abdul Malik Marwan

Tuesday, September 4, 2012

8th Giveaway by umiyumi2.blogspot

Ini hadiahnya.............tayang giftnya dulu...kut2 ada mereka-mereka yg nak join gak tu kan.......:)


Menarik kan....bg sy yg minat nie la....kalau orng lain tu...x tau la kan...kut minatnya lain tu....x minat nengok je tau...., sy minat...so sy join ler..........hehe...dok menambah koleksi tefal yg dah sedia ada kat umh nie....:D mau beli sendiri...mahal woooo, mahal tp berbaloi baloi !!!

kuali/wok jenama tefal yg saiznya 28cm...mmg cun la hadiahnya.....insyallah kalau ada rezeki ada la....kalau x de tu...tengok je la orng lain yg dpt.....dah habis cuba dah nie....


Untuk nak tau syaratnya kan....boleh refer SINI ye....semuanya telah dijelaskan oleh sis Umi secara terperinci...

Due datenya : Jam 12 tengah malam 25 September 2012

Lama lagi kan duenya...tp x pe...join cepat-cepat....kang dah lama-lama nnti bole lupa........berminat ?? ok jom join sama-sama...ada rezeki x ke mana....Insyallah...........:)


5 comments:

ibundo said...

syifa.. good luck

Nor said...

rajin syifa ni join contest ye. semoga berjaya!

zila norazila said...

salam syg syifa..rindu kamu nie..wahh moga berjaya dik..:)

Anonymous said...

nice~
follow ..
http://mylove-blogspot.allalla.com/

Marsita yahya said...

Salam Syifa, nice to find this blog...follow from here ya..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...